  • 21. Data: 2007-10-14 07:20:53
    Temat: Re: Koszty procesu
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 11 Pa , 07:57, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > W sprawie z powództwa ULTIMO o 200 z nie b dzie na 99% wydatków bo nikt
    > na tak rozpraw nie przyjdzie ze strony powodowej.

    Jeszcze jedno mnie interesuje - co to znaczy ze nikt nie przyjdzie?
    Czy to oznacza, ze sad wydaje orzeczenie bez analizy? Na podstawie
    jakegos swistka? Czy to znaczy, ze moge w ogole nie wiedziec o takiej
    rozprawie? Gdzie wtedy jest prawo do obrony?

  • 22. Data: 2007-10-14 07:34:20
    Od: Rolli <r...@p...fm>

    On 14 Pa , 09:20, Rolli <r...@p...fm> wrote:

> [...]
    > jakegos swistka? Czy to znaczy, ze moge w ogole nie wiedziec o takiej
    > rozprawie? Gdzie wtedy jest prawo do obrony?

    I jeszcze jedno. Skoro jestem cos winien ultimo, to dlaczego czekaja
    przez ponad dwa lata? Dlaczego nie ida do sadu? Dlaczego w tym czasie
    nekaja telefonami (nawet o 22; zaprzestali bo nie odbieran noname'ow).
    Wydzwaniali po rodzicach przedstawiajac sie jako znajomi! Swego czasu
    prokurator namawial mnie do zlozenia zawiadomienia, ale z pewnego
    powodu nie zrobilem tego, chociaz chcialem - zona bala sie zemsty!

    Ostatecznie - dlaczego firmy takie jak ultimo (zwyczajne gnoje de
    cacto) w ogole maja pole do dzialania w polsce? Jestem goracym
    zwolennikie rozwiazywania takich problemow w sadach(sprawnych, ale to
    juz off-topic) zamiast nekania. Znam ludzi twierdzacych, ze ultimo to
    ludzie z kruka, ktorzy wykazali sie ujemna moralnoscia... ale to tez
    off-topic.

  • 23. Data: 2007-10-14 09:26:17
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Rolli pisze:
    > Poleconego, czy zwyklego? Bo IMHO zwykly to bzdura - jak mozna
    > udowodnic doreczenie? Skad w ogole wiadomo, ze zostalo wyslane?

    skoro sąd dostał przesyłkę, to chyba znaczy że została wysłana :)

    KG

  • 24. Data: 2007-10-14 09:26:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Johnson pisze:
    > I dostają w nakazie?

    w nakazie nie widziałem, w postanowieniu o nadaniu klauzuli dostali

    KG