  • 101. Data: 2016-07-15 20:59:01
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 15.07.2016 o 07:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czyli panna z dzieckiem pobiera zasiłki, ma miejsce w żlobku i przedszkolu. Taki
    "kawaler" powinien płacić potrójne "bykowe".

    Nie ma takiego stworu w przyrodzie jak panna z własnym dzieckiem.
    Oczywiście w klasycznym znaczeniu słowa, które mam nadzieję funkcjonuje
    w dziedzinie prawa.
    W potocznym znaczeniu to rzeczywiście pod czerwoną latarnią tez są panny.

  • 102. Data: 2016-07-15 21:24:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 20:18 z <...@...pl> pisze:

    > Bo jest stan obecny, przyszły ;) i po zmianie ustawy. Oby jak
    > najszybciej.

    W ogóle tzw. telewizja rozsiewcza to jakieś sztucznie podtrzymywane
    drgawki agonalne.
    Zamiast wprowadzać na siłę DVB powinno się zostawić TV analogową, a dążyć
    do upowszechnienia szerokopasmowego internetu i tam powoli przenosić
    _całą_ działalność.

    Niechby sobie obecni nadawcy produkowali programy do internetu i
    udostępniali za opłatą.

    Jeśli państwo chce komunikować się ze swoimi obywatelami, nie powinno
    robić z tego przymusu.
    Bo niby dlaczego nie zmuszają nas do kupowania jakiejś gazety? To IMHO to
    samo!

    Zwłaszcza, że obecny model psuje cały rynek!
    Tylko wybrane stacje dostają dofinansowanie, do tego niezależnie od
    jakości programu!
    Do tego ma prawo sprzedawać czas reklamowy, co powoduje sztuczne obniżenie
    cen tego czasu u _wszystkich_ nadawców.
    Czas reklamowy tani, więc reklam dużo i coraz gorszej jakości. Mam
    wrażenie jakiejś rywalizacji, kto zrobi durniejszą reklamę. Programy już
    są tylko przerywnikami między reklamami i nie stanowią meritum
    działalności.

    Ech, nie chcę rozwijać tematu, bo i tak tutaj nie dojdziemy do
    porozumienia.
    TVP państwowa powinna prowadzić wyłącznie programy informacyjne dostępne
    za darmo.

    Cała reszta powinna być prowadzona na zasadach komercyjnych identycznie z
    innymi nadawcami.
    Nie chcę płacić przymusowego haraczu na Ojca Mateusza, tudzież idiotyczne
    powtórki zagranicznych seriali sprzed dziesiątków lat, puszczanych po raz
    kolejny!
    :)

    --
    Trefniś

  • 103. Data: 2016-07-15 22:18:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 20:53, Animka pisze:

    > Abonament ma być doliczany do rachunku za prąd.

    Nie o tym jest dyskusja, nawet w kontekście dwukrotnego płacenia.

    Poza tym na razie nie ma być doliczany do prądu, a jak będzie, tego nie
    wiadomo.

    --
    Liwiusz

  • 104. Data: 2016-07-15 23:16:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 21:24, Trefniś pisze:
> [...]
    > Zamiast wprowadzać na siłę DVB powinno się zostawić TV analogową, a
    > dążyć do upowszechnienia szerokopasmowego internetu i tam powoli

    Też głosiłem taki pogląd jak się radio cyfrowe pojawiło.
    To już całkiem bez sensu.
    Jak zostałem za takie niepoprawne poglądy zbesztany :-)

  • 105. Data: 2016-07-16 08:30:54
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 23:16 z <...@...pl> pisze:

    > Też głosiłem taki pogląd jak się radio cyfrowe pojawiło.
    > To już całkiem bez sensu.
    > Jak zostałem za takie niepoprawne poglądy zbesztany :-)

    Znacznie wcześniej, kiedy dopiero planowano w Polsce DVB-T, swój pogląd
    przedstawiałem na p.r.w.
    W zasadzie nie było krytyki, ale wytykano rzekomo znacznie większe koszta
    dla użytkownika.
    Z perspektywy czasu widać, że koszta wcale nie byłyby wyższe, a zyskiem
    dalekosiężnym byłaby większa dostępność internetu. Zamiast abonamentu,
    płacilibyśmy za dostęp do internetu.

    Niestety, plany DVB-T (i reszty wątpliwej IMHO "rewolucji") powstawały
    dawno temu i poza Polską, do tego z politycznym przymusem i olbrzymimi
    naciskami ekonomicznymi.
    A tzw. "techniczni" (do których też się zaliczam) często wcale nie są
    innowacyjni, a wręcz przeciwnie.

    --
    Trefniś

  • 106. Data: 2016-07-16 18:11:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Udowodnij.

    -----

  • 107. Data: 2016-07-17 09:44:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    pl...
    > Masz dwa mieszkania, dwa rachunki za prąd i abonament placisz 2 razy.

    Dobrze. Jak kogoś stać na 2 mieszkania to niech płaci podwójnie.

  • 108. Data: 2016-07-17 12:05:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-17 o 09:44, qwerty pisze:

    > Dobrze. Jak kogoś stać na 2 mieszkania to niech płaci podwójnie.

    Po dłuższym namyśle dochodzę do wniosku że ustawa nie wejdzie wcale
    lub w całkiem innej postaci niż chcą aktualnie rządzący.
    Ten haracz zaczną skarżyć i wygrywać np. wszyscy mający prywatne
    działki budowlane z dostępem do prądu czyli z licznikami zakładu
    energetycznego. Kolejna grupa to mali biznesmeni gdzie działka
    i linia energetyczna jest na nich a nie na firmę.

    Ja w dalszym ciągu proponuje opłaty jak w Niemczech czyli
    haracz od sprzedanego telewizora. Bez ponoszenia środków
    na kontrolerów którzy i tak nie mają uprawnień do rewizji
    mieszkań.

    Pozdrawiam

  • 109. Data: 2016-07-17 12:20:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-17 o 12:05, RadoslawF pisze:
    > Ja w dalszym ciągu proponuje opłaty jak w Niemczech czyli
    > haracz od sprzedanego telewizora. Bez ponoszenia środków
    > na kontrolerów którzy i tak nie mają uprawnień do rewizji
    > mieszkań.

    To jest jakaś koncepcja ale technologia poszła do przodu i oglądać w
    komputerze, tablecie, smartfonie, lodówce :-) telewizję bez problemu
    dziś można.
    Akurat siedzę przed komputerem na którego monitorach ;-) na okrągło leci
    telewizja (również publiczna)

  • 110. Data: 2016-07-17 13:45:52
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jak kogoś stać na 3 mieszkania, to niech płaci za mnie ;-)

    -----