  • 91. Data: 2016-07-15 16:52:47
    Temat: Re: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/15/2016 1:30 AM, Liwiusz wrote:

    > Mylisz opłaty za prąd z abonamentem rtv.

    raczej patrzy w szklaną kulę bo dokładnie tak ma być.
    zgodnie z projektem ustawy rtv dopiszą ci do rachunku za prad .

  • 92. Data: 2016-07-15 16:58:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 16:52, witek pisze:

    > raczej patrzy w szklaną kulę bo dokładnie tak ma być.
    > zgodnie z projektem ustawy rtv dopiszą ci do rachunku za prad .

    Nie dość, że wróży, to jeszcze pisze nie na temat - dyskusja jest o
    stanie obecnym.

    --
    Liwiusz

  • 93. Data: 2016-07-15 17:04:41
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 7/15/2016 9:58 AM, Liwiusz wrote:

    > Nie dość, że wróży, to jeszcze pisze nie na temat - dyskusja jest o
    > stanie obecnym.

    wez zacznij sie leczyc bo ci kiedys od zlosliwosci zylka pęknie.

  • 94. Data: 2016-07-15 17:09:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 17:04, witek pisze:

    > wez zacznij sie leczyc bo ci kiedys od zlosliwosci zylka pęknie.

    I wzajemnie.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2016-07-15 17:15:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 16:52, witek pisze:
    > raczej patrzy w szklaną kulę bo dokładnie tak ma być.
    > zgodnie z projektem ustawy rtv dopiszą ci do rachunku za prad .

    Ale zanim to nastąpi pisdzielcy ;-) coś jeszcze knują i chcą ścigać na
    starych zasadach posiłkując się rejestrem gospodarstw domowych
    Załamka
    A może i dobrze? :-)

  • 96. Data: 2016-07-15 19:47:22
    Od: m <m...@g...com>

    On 15.07.2016 17:15, z wrote:

    > Ale zanim to nastąpi pisdzielcy ;-) coś jeszcze knują i chcą ścigać na
    > starych zasadach posiłkując się rejestrem gospodarstw domowych
    > Załamka
    > A może i dobrze? :-)

    Trochę dobrze, trochę niedobrze. Dobrze, bo stan kiedy państwo nie umie
    wyegzekwować opłaty należnej od przeważającej większości społeczeństwa
    świadczy o tym że państwo źle działa.

    Z drugiej strony, czy oni to zrobią w sposób taki żeby naszego kochanego
    państwa jeszcze dodatkowo nie ośmieszyć?

    p. m.

  • 97. Data: 2016-07-15 19:52:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 19:47, m pisze:
    > Z drugiej strony, czy oni to zrobią w sposób taki żeby naszego kochanego
    > państwa jeszcze dodatkowo nie ośmieszyć?

    Obawiam się że to będą półśrodki i znowu skończy się na ściganiu
    zarejestrowanych niepłacących emerytów.
    Tu trzeba działać ostro.
    Kto by pomyślał że można posądzić PiS o powolność albo nierychliwość? :-)
    A jednak

  • 98. Data: 2016-07-15 20:04:14
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .07.2016 o 17:09 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

> [...]

    (...)

    > I wzajemnie.

    Liwiusz nie bierze pod uwagę karmy, która go sięgnie prędzej, czy później.
    Każdy dostaje tyle szacunku, ile go ma dla innych.

    A teraz niech spojrzy na temat wątku - jest "sprawdzają", czy "mają
    sprawdzać"?
    Czy zatem wątek jest jednoznacznie o stanie obecnym?
    Może sobie darować odpowiedź, ja frustratów staram się omijać szerokim
    łukiem

    --
    Trefniś

  • 99. Data: 2016-07-15 20:18:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 20:04, Trefniś pisze:
> [...]
    > Czy zatem wątek jest jednoznacznie o stanie obecnym?
    > Może sobie darować odpowiedź, ja frustratów staram się omijać szerokim

    Bo jest stan obecny, przyszły ;) i po zmianie ustawy. Oby jak najszybciej.

  • 100. Data: 2016-07-15 20:53:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 08:30, Liwiusz pisze:

    > Mylisz opłaty za prąd z abonamentem rtv.

    Abonament ma być doliczany do rachunku za prąd.

    --
    animka