  • 151. Data: 2016-08-05 09:20:38
    Temat: Re: OT cytowanie bylo: Kontrolerzy z Poczty Polskiej mają sprawdzać w mieszkaniach czy mamy telewizory.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > Nieodpowiednie jest twoje cytowanie i odpowiedzi.
    > Ale udowadniaj swoją głupotę dalej.

    Panowie, po prostu zacznijcie ignorować kogoś, kto nie potrafi się
    zachować. To jedyne rozsądne wyjście, można zwrócić uwagę, ale jak nie
    jest to skuteczne i ktoś idzie w zaparte, to można go jedynie
    zignorować, nie ma tu innej metody skuteczniejszej.
    ---
    Od dawna mówię, że nie umieją się zachować. Bo można mi zwrócić uwagę, ale
    trzeba to robić z pełną kulturą. Wtedy możemy porozmawiać. A tak to ich po
    prostu ignoruję. Bo co za różnica czy się komuś podoba jak nie zasługuje na
    uwagę.

    Ja postów "re" nie czytam od dawna, bo tego nie da się wygodnie czytać,
    a skoro nie da się, to jedyne co można zrobić, to zignorować.
    ---
    Twoja wygoda jest dla mnie priorytetem.