  • 41. Data: 2003-08-02 10:22:28
    Temat: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie sił?
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> niebacznie popelnil
    ^^^^^^^^^^^^^^
    news:bgdp4j$62v$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Bo boi sie ujawniania swojej tozsamosci. Poza tym to bardzo
    > wiele znaczacy pseudonim - duzo o tym osobniku mowi....
    sic!

    --
    pozdro
    poreba

  • 42. Data: 2003-08-02 10:32:36
    Temat: Re: Kontrola biletów a zatrzymanie siłą
    Od: poreba <d...@p...com>

    > Niech kseruje dalej. Art. 310 par 1 KK się klania.
    ... i przechodzi sobie dalej mimochodem.
    Pomijając błąd przedpiścy co do momentu i celu kserowania,
    dlaczego uważasz, że powielanie techniką kserowania jest
    puszczeniem w obieg podrobionego albo przerobionego pieniądza?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 43. Data: 2003-08-02 10:39:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Pomijając błąd przedpiścy co do momentu i celu kserowania,
    > dlaczego uważasz, że powielanie techniką kserowania jest
    > puszczeniem w obieg podrobionego albo przerobionego pieniądza?!

    Przeczytaj uwazniej KK - puszczanie w obieg to Art. 310 par. 2, a ja
    pisalem o par. 1.

    Poza tym ja nie widze innego powodu, dla ktorego zdrowy na umysle czlowiek
    mialby preparowac lewe banknoty jak tylko puszczenie ich w obieg.

    pdr
    Olo

  • 44. Data: 2003-08-02 11:18:56
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał:
    > Poza tym ja nie widze innego powodu, dla ktorego zdrowy na umysle czlowiek
    > mialby preparowac lewe banknoty jak tylko puszczenie ich w obieg.

    On nie preparował lewych banknotów... Czemu najpierw nie przeczytałeś
    odpowiedniego postu (był w tym samym wątku)? Chodziło o to, że przy
    wybieraniu większej sumy z banku domagał się od banku poświadczenia,
    jakie banknoty pobrał. Bank to robił w ten sposób, że robił ksero
    (żeby były widoczne numery) i poświadczał. Nie wiem, czemu akurat
    ksero, bo ja się spotkałem raczej z podaniem spisu numerów, no
    ale widocznie co bank to metoda.
    A w tym wszystkim chodziło o to, żeby w razie stwierdzenia, że
    któryś z banknotów jest fałszywy, móc udowodnić, że pochodzi
    on z banku.

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 45. Data: 2003-08-02 13:00:07
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > A w tym wszystkim chodziło o to, żeby w razie stwierdzenia, że
    > któryś z banknotów jest fałszywy, móc udowodnić, że pochodzi

    W takim razie cofam moje powyzsze zdanie - nie mamy bowiem doczynienia z
    czlowiekiem zdrowym na umysle. Art 31 par 1 KK....

    pdr
    Olo