  • 1. Data: 2003-07-30 09:48:03
    Temat: Poszkodowani przez Firmy Leasingowe
    Od: "o...@c...pl" <m...@c...pl>

    Witam serdecznie
    Poszukuję osób które uważają że zostały oszukane przez Firmy Leasingowe, a
    szczególnie EFL.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-30 09:54:14
    Temat: Re: Poszkodowani przez Firmy Leasingowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    o...@c...pl wrote:
    > Witam serdecznie
    > Poszukuję osób które uważają że zostały oszukane przez Firmy
    > Leasingowe, a szczególnie EFL.

    A dlaczego oszukane?
    Trzeba brac pod uwage przed podpisaniem umowu, ze firma moze pasc i jakie to
    konsekwencje bedzie mialo jesli wybralo sie taki a nie inny sposob
    leasingowania sprzetu...

  • 3. Data: 2003-07-30 10:01:56
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > A dlaczego oszukane?
    > Trzeba brac pod uwage przed podpisaniem umowu, ze firma moze pasc i jakie
    > konsekwencje bedzie mialo jesli wybralo sie taki a nie inny sposob
    > leasingowania sprzetu...

    powiem ze mialam zle doswiadczenia, ale z eflem na razie nie, ze wszytkich
    firm to ta wywiazuje sie calkiem przyzwoicie ze swoich obowiazkow, czasem
    daja plamy ale raczej przy drobnych sprawach
    za to z dwama innymi byly problemy, ale byly to male firmy

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 4. Data: 2003-07-30 10:51:27
    Od: "o...@c...pl" <m...@c...pl>

    > A dlaczego oszukane?
    > Trzeba brac pod uwage przed podpisaniem umowu, ze firma moze pasc i jakie
    > konsekwencje bedzie mialo jesli wybralo sie taki a nie inny sposob
    > leasingowania sprzetu...

    Jasne że wiem o tym co nie zmienia faktu że pewne firmy działają na tym
    rynku w sposób pozostający wiele do życzenia. Oczywiście możemy uznać że
    środek trwały w ostatnim roku leasingu jest droższy niż był na początku 4
    letniej umowy. Możemy też uznać że 20% kary za przywrócenie umów są
    normalne.
    I wszystkie te działania są zgodne z prawem, pytanie tylko czy są to
    działania uczciwe.
    Pozdrawiam
    Marcin
    P.S. Mamy już około 40 firmy potraktowanych w bardzo interesujący sposób
    przez EFL, szukamy kolejnych.

  • 5. Data: 2003-07-30 20:49:10
    Od: "Mario" <p...@o...pl>

    > letniej umowy. Możemy też uznać że 20% kary za przywrócenie umów są
    > normalne.
    > I wszystkie te działania są zgodne z prawem, pytanie tylko czy są to
    > działania uczciwe.

    Faktycznie, leasingowałem dwa autka w EFLu i juz nigdy tego nie zrobię.
    Kutasy jedne za wszystko każą sobie płacić niemałe pieniądze - oczywiście
    zgodnie z umową..........
    - koszt upomnienia to chyba droszy niż wysyłany ze stanów polecony idący
    dookoła świata.
    - przywrócenie umowy u mnie było 200 zł.....

    Rozumiem płacenie odsetek, to jest normalne, ale żeby dowalać do tego
    jeszcze inne opłaty.....złodzieje!!!!

    Mario

  • 6. Data: 2003-07-30 21:45:45
    Od: "Proplayer" <p...@p...onet.pl>

    Witajcie

    Wlasnie jestem zainteresowany leasingowaniem samochodu i maszyny
    produkcyjnej lacznie o wartosci jakies 100 - 150 tys. Kiedy tak sobie czytam
    Wasze opinie to zaczynam sie powaznie zastanawiac. Czy moge dostac od Was
    wiecej informacji na ten temat albo chociaz info gdzie znajde te informacje
    w sieci.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-08-03 15:08:37
    Od: "Morfeusz" <m...@w...pl>

    Ja rowniez prosilbym o jakies info . na ten temat.
    Czy pozostaje jeszcze na rynku jakas sprawdzona i
    godna polecenia firma leasingowa ?

  • 8. Data: 2003-08-03 15:19:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Proplayer napisał:
    > Wlasnie jestem zainteresowany leasingowaniem samochodu i maszyny
    > produkcyjnej lacznie o wartosci jakies 100 - 150 tys. Kiedy tak sobie czytam
    > Wasze opinie to zaczynam sie powaznie zastanawiac. [..]

    I słusznie. Teraz już większość tych firm o bankowym rodowodzie mają w kieszeniach
    prokuratury, policje i sędziów. Nie będziesz spłacał do wydymają Cie do cna,
    oddasz wszystko co miałeś i jeszcze przez kolejne kilka lat będziesz spłacał
    weksel na całą kwotę z odsetkami, kosztami "egzekusji" itp. do tego
    z wyrokiem karnym na karku.
    Robimy dla takiej jednej firmy różne reklamowe rzeczy to się naoglądałem
    i nasłuchałem co tam się wyprawia.

    Lepiej pożycz na tą maszynę od honornego mafioza.

    pozdrawiam
    Arke

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 9. Data: 2003-08-03 15:25:45
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Arek napisał:
    [..]
    > Lepiej pożycz na tą maszynę od honornego mafioza.

    Albo poczekaj jeszcze ten rok i załatw sprawę z jakąś firmą leasingową
    z jakiegoś kraju UE, która nie ma w Polsce jeszcze przedstawicielstwa.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza