  • 11. Data: 2013-01-15 12:02:50
    Temat: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Od: marek <marek>

    On 2013-01-15 09:54, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Poprzednio był to "zwykły pośrednik finansowy", tak jak budka
    > na targowisku przyjmująca pieniądze "wpłacamy na prąd, gaz
    > i czynsz oraz wysyłamy faksy".

    Przy okazji: czy PayU, czyli dawne płacę z allegro, jest właśnie czymś
    takim?

    Marek

  • 12. Data: 2013-01-15 12:32:24
    Od: W <w...@w...pl>

    Wemif wystukał, co następuje:

    > http://www.paypalsucks.com/
    > Podobno jeśli dostarczysz wszystko czego chcą to odblokują po około
    > pół roku, ale nie ma w ogóle pewności czy odblokują.

    Tak tak... "opinie w internecie".
    Półtora roku temu mi zablokowali i kazali podesłać dokumenty, wysłałem,
    przeanalizowali, po 1-2 tygodniach konto było odblokowane (sytuacja
    analogiczna, przekroczenie pewnego progu wpływów na konto)...

  • 13. Data: 2013-01-15 12:33:15
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a w wąchocku rozdają samochody.
    >
    > Ile razy coś mi przyblokowali tyle razy na nastepny dzień po wysłaniu im
    > dokumentów miałem odblokowane.

    Dużą kwotę miałeś zablokowaną? Z tego co piszą to przy dużych to trwa długo.
    Paypala nie używam jako przyjmujący właśnie z powodu obaw.

    a.

  • 14. Data: 2013-01-15 12:40:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-01-15 12:32, W pisze:
> [...]
    > przeanalizowali, po 1-2 tygodniach konto było odblokowane (sytuacja
    > analogiczna, przekroczenie pewnego progu wpływów na konto)...

    No to dla równowagi.
    Te opinie nie są bezpodstawne. Przekonałem się
    o tym na własnej skórze i od tego czasu omijam
    PayPal szerokim łukiem.

    JK

  • 15. Data: 2013-01-15 12:58:47
    Od: W <w...@w...pl>

    JK wystukał, co następuje:

    > No to dla równowagi.
    > Te opinie nie są bezpodstawne. Przekonałem się
    > o tym na własnej skórze i od tego czasu omijam
    > PayPal szerokim łukiem.

    Ja nie mówię, że wszystkie to jakieś kalumnie, niemniej nie można z góry
    zakładać że kilka problematycznych przypadków automatycznie równa się 100%
    takim samym działaniem we wszystkich przypadkach ;)

    (A ja PP też omijam do przyjmowania pieniędzy bo powoduje tylko opóźnienia i
    mają śmieszne przeliczniki...)

  • 16. Data: 2013-01-15 13:18:01
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Gdzie ta odwaga? :O

    Chodziło mi o to, że gdy miałem z nimi styczność, nie zachowywali
    się jak bank, gdyż banki nie anulują przelewów. To było w 2008 roku.
    Miałem na myśli raczej praktykę kontaktów z tą firmą i możliwość
    rozwiązywania spornych sytuacji przez polskiego obywatela, tak jak
    wówczas, gdy ma on do czynienia z innymi bankami działającymi
    w Polsce.

  • 17. Data: 2013-01-15 13:37:42
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:18:01 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

    > Chodziło mi o to, że gdy miałem z nimi styczność, nie zachowywali
    > się jak bank, gdyż banki nie anulują przelewów. To było w 2008 roku.

    Nie wiem co masz na myśli mówiąc "anulować przelew", ale od przeszło roku polskie
    prawo zezwala dostawcy (bankowi, itp.) na odmówienie wykonania nawet autoryzowanej
    transakcji -- na warunkach wskazanych w art. 50 ustawy o usługach płatniczych.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 18. Data: 2013-01-15 13:51:19
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Przechodziłem przez to musiałem wysłać: Skan dowodu, skan potwierdzenia
    zameldowania i coś tam jeszcze chcieli. Konto odblokowali.

  • 19. Data: 2013-01-15 14:08:07
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    dzwoń i wyjaśnij sprawę

    erator/

  • 20. Data: 2013-01-15 15:00:12
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Nie wiem co masz na myśli mówiąc "anulować przelew" [...]

    Mam na myśli wycofanie/anulowanie kilku transakcji po około
    miesiącu od ich wykonania. Nie było to następstwem sporu
    z kontrahentem! - decyzję podjął ich "system", samodzielnie, na
    podstawie nieznanych mi przesłanek. Odmówiono mi informacji,
    jakie były powody tej decyzji. Moja rolą w tej sytuacji miało być
    przesłanie im skanów różnych dokumentów (co uczyniłem) oraz
    pokrycie debetu czekiem (czego nie uczyniłem).

    Więc sam rozumiesz, gdy Gotfryd gładko nazwał ich bankiem,
    poczułem się wywołany do tablicy :)