    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Date: Tue, 15 Jan 2013 15:00:12 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <o...@g...com> napisał w wiadomości
    news:d238f9d4-da99-4114-8c80-f823212bfce1@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 13:18:01 UTC+1 użytkownik ikarek napisał:

    > Nie wiem co masz na myśli mówiąc "anulować przelew" [...]

    Mam na myśli wycofanie/anulowanie kilku transakcji po około
    miesiącu od ich wykonania. Nie było to następstwem sporu
    z kontrahentem! - decyzję podjął ich "system", samodzielnie, na
    podstawie nieznanych mi przesłanek. Odmówiono mi informacji,
    jakie były powody tej decyzji. Moja rolą w tej sytuacji miało być
    przesłanie im skanów różnych dokumentów (co uczyniłem) oraz
    pokrycie debetu czekiem (czego nie uczyniłem).

    Więc sam rozumiesz, gdy Gotfryd gładko nazwał ich bankiem,
    poczułem się wywołany do tablicy :)