  • 21. Data: 2013-01-15 17:26:04
    Temat: Re: Konto Paypal - weryfikacja
    Od: f...@g...com

    Ja już "po" :)

    W nocy, około 3 nad ranem dostałem kolejną wpłatę na konto Paypal, a gdy z rana się
    zalogowałem aby skontrolować kwotę o dziwo nie dostałem informacji o ograniczeniu
    konta - zrobiłem więc mały test i zleciłem wypłatę środków na konto bankowe, przeszło
    bez problemu.

    Najciekawsze w całej sytuacji jest to, że obecnie nie ma śladu w Centrum
    rozstrzygania - jakby w ogóle takiego ograniczenia nie było, nie dostałem też żadnego
    maila... Dopiero przed chwilą po którymś logowaniu pojawił się komunikat z
    podziękowaniami za weryfikację danych.

    Jak już pisałem wystarczyło kiepskie zdjęcie dowodu i wyciąg z konta w formacie PDF,
    no i okazuje się, że adres który dodałem po blokadzie konta aby pasował do danych na
    wyciągu został zaakceptowany (mimo tego co pisało w informacji) więc obeszło się bez
    komplikacji, choć trochę stresu było - szczególnie po przeczytaniu informacji w
    sieci. Choć z drugiej strony to też dało do myślenia, chyba zrezygnuję z usług
    Paypal, żeby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji. Już miałem mroczną wizję że
    przyblokują mi kasę na kilka lat... ciekawe ile osób z powodu PP popełniło
    samobójstwo :)

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2013-01-15 17:33:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    f...@g...com wrote:
> [...]
    że przyblokują mi kasę na kilka lat... ciekawe ile osób z powodu PP popełniło

    jak teraz masz zwyeryfikowane dane, to mozesz sobie korzytac do woli.

  • 23. Data: 2013-01-15 18:02:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    W wrote:
    > Wemif wystukał, co następuje:

    > Tak tak... "opinie w internecie".
    > Półtora roku temu mi zablokowali i kazali podesłać dokumenty,
    > wysłałem, przeanalizowali, po 1-2 tygodniach konto było odblokowane
    > (sytuacja analogiczna, przekroczenie pewnego progu wpływów na
    > konto)...

    ha ha ha...

    2 tygodnie co to jest...

  • 24. Data: 2013-01-15 20:03:47
    Od: W <w...@w...pl>

    Marek Dyjor wystukał, co następuje:

    > ha ha ha...
    >
    > 2 tygodnie co to jest...

    mniej niż sugerowane pół roku? :P

  • 25. Data: 2013-01-15 21:06:04
    Od: f...@g...com

    W dniu wtorek, 15 stycznia 2013 17:33:55 UTC+1 użytkownik witek napisał:
    > jak teraz masz zwyeryfikowane dane, to mozesz sobie korzytac do woli.

    Ja dane miałem zweryfikowane od dawna, problem tkwił w tym że przekroczyłem roczny
    limit wpływów dla konta osobistego i stąd to ograniczenie. Najbardziej irytujące było
    to, że wcześniej nie otrzymałem żadnego ostrzeżenia, że zbliżam się do jakiejś
    granicy. Nadal mam typ konta "osobiste" więc przypuszczam, że po następnym
    przekroczeniu znowu będę musiał dokonać weryfikacji

  • 26. Data: 2013-01-15 21:22:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    f...@g...com wrote:

    > Ja dane miałem zweryfikowane od dawna,

    co miałeś zweryfikowane?
    Najwyzej konto w Paypal, ale nie dane.

    > Najbardziej irytujące było to, że wcześniej nie otrzymałem żadnego ostrzeżenia, że
    zbliżam się do jakiejś granicy.

    no mogliby

    Nadal mam typ konta "osobiste" więc przypuszczam, że po następnym
    przekroczeniu znowu będę musiał dokonać weryfikacji

    Mozesz miec osobiste. Nikt ci go nie kaze zmieniac.

    Nie wiem jakie jest nastepne przekroczenie, ale podejrzewam, ze w
    momencie kiedy kwota czy tez suma przekroczy dozwolony limit transakcji
    bez zgłoszenia.

    100 tys jednorazowo paypalem na pewno nie przepuścisz.

  • 27. Data: 2013-01-15 22:05:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jan 2013, f...@g...com wrote:

    > Ja już "po" :)
    >
    > W nocy, około 3 nad ranem dostałem kolejną wpłatę na konto Paypal,

    Ha.
    Z "kwiatków" to zapodaję, że kiedyś dostałem wezwanie do weryfikacji.
    Ponieważ miałem wydać na większy zakup a akurat tyle tam nie
    trzymam :P, a z kolei nie chciałem czekać, doładowałem kartą.
    Okazało się, że doładowanie własną kartą to jest "przychód" :>

    pzdr, Gotfryd