  • 21. Data: 2004-09-17 21:20:13
    Temat: Re: TVP2 - zmienia front i zaczyna działać jak powinna...
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > No tak jak w temacie - interwencja dała pozytuwny skutek - w Wiadomościach
    > przed godziną TVP2 poświęciło 2 minuty w temacie grzybów chronionych...
    > powiedziano że kara za ich zbieranie dojść może do 2000 zł... ciekawe czy
    > chwalący się z ich zbierania zapłaci taką kwotę... W końcowych słowach
    > zachęcali do odwiedzin stron www o grzybach chronionych.
    > Pieniaczus Pospolitus - zrobił swoje...

    Bueeehehehe taaak, z pewnością po przeczytaniu tego wątku Pani Terentiew
    zarządziła zmiany w ramówce na korzysc grzyba....Łódź się dalej ;-)

    pdr
    Olo

  • 22. Data: 2004-09-17 21:51:39
    Temat: Re: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@g...pl>

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Ty popatrz - jakos nie czuję się specjalnie stratny wskutek wyginięcia
    > dinozaurów czy mamutów. Śmiem twierdzic ze podobnie byłoby w przypadku
    > jakiegoś gatunku grzyba...

    A ja nie czuję się zupełnie stratny z tego powodu, że ktoś w Timbuktu jeździ
    na gapę. W Katowicach zresztą też. I kogo to obchodzi czy ja się czuję
    stratny czy nie?

    Naprawdę rzadko masz rację i nikogo nie obchodzi co śmiesz twierdzić, co Ci
    się wydaje itp. Po prostu nie pisz jak się nie znasz, jak Cię nie obchodzi
    itp. Nie pisz. Proszę.

    Pozdrawiam
    Szymon

  • 23. Data: 2004-09-17 22:21:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Ty popatrz - jakos nie czuję się specjalnie stratny wskutek wyginięcia
    > dinozaurów czy mamutów. Śmiem twierdzic ze podobnie byłoby w przypadku
    > jakiegoś gatunku

    Moze zatem niech wygina malo rozgarniete kanary? To wsteczny gatunek
    nieprzydatny srodowisku do prawidlowego rozwoju.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 24. Data: 2004-09-17 22:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik Olo Kwasniak napisał:

    > Ty popatrz - jakos nie czuję się specjalnie stratny wskutek wyginięcia
    > dinozaurów czy mamutów. Śmiem twierdzic ze podobnie byłoby w przypadku
    > jakiegoś gatunku grzyba...

    Cóż... Jak pisałem: "...dla niektórych _materialistycznych_ _odpadków_
    _ludzkości_ liczy się tylko coś, co można przeliczyć na konkretną
    złotówkę czy inną walutę."

    Także to, że większość uczestników tej grupy dyskusyjnej nie odczułaby
    specjalnej straty (a wręcz przeciwnie! odczułaby zysk!) gdyby ciebie,
    drogi Olu, ktoś zdekapitował, nie spowoduje, że byłoby OK (a już na
    pewno nie było by legalne), gdyby w TVP2 puścili program "urwać łeb
    Olowi K- nagroda!".

    Dotarło? Czy nadal będziesz prezentował swoją kanarzą tępotę?

  • 25. Data: 2004-09-17 22:23:16
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Heh czyli implikując dalej seryjny morderca = babcia przechodzaca na
    > czerwonym swietle ? Wszakze obydwoje łamią obowiązujące prawo...

    No, wreszcie zajarzyles biedaku.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 26. Data: 2004-09-17 22:27:42
    Temat: Re: Olo zmienia front i zaczyna bredzic pod wplywem grzybków...
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > ....Łódź się dalej ;-)

    Ty podobno z Jaworzna, a nie Łodzi ?
    To teraz jeszcze polosuj, która forma wołacza od "łudzić" jest poprawna:
    - Łódź
    - Łuć
    - łudź
    - łóć

    Jak już zgadniesz, to po udzieleniu prawidłowej odpowiedzi możesz sobie sam
    wypisać opłatę podwyższoną.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 27. Data: 2004-09-20 11:41:37
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > Serio uwazasz ze pijany kierowca to ta sama skala problemu co jakis
    zerwany
    > grzyb?
    > (bo co do pirata to sie zgodze)

    Od grzybow sie zaczyna

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 28. Data: 2004-09-23 08:24:08
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cif0ar$h18$1@nemesis.news.tpi.pl>, Olo Kwasniak wrote:

    > To, ze taka osoba okradla przewoznika, a posrednio takze miliony uczciwych
    > pasazerow oraz moja osobe. Jaka i komu szkodę wyrządza osoba zrywajaca w
    > lesie chronionego grzyba?

    A po co jest w ogóle coś takiego jak "chronione grzyby", "chronione
    rośliny" "chronione zwierzęta"? Jeśli nikomu krzywda się nie dzieje,
    to w diabły z tym.

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 29. Data: 2004-09-23 08:37:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <4...@n...home.net.pl>, castrol wrote:

    > zerwany
    >
    > Od grzybow sie zaczyna

    Bardzo trafna uwaga. Znamy oczywiście politykę Giulianiego, część
    pewnie słyszała o efekcie stłuczonych szyb. A w te wakacje czytałam w
    jakiejś gazecie brytyjskiej, że w Londyńskim metrze wzmożono kontrole
    biletów. Pierwotnym celem było wychwytywanie nielegalnych emigrantów.
    Napisane było, że prawo zabrania ot podchodzenia do kogoś na ulicy i
    sprawdzania, czy przebywa w kraju legalnie, ale przy okazji złapania
    kogoś bez biletu można i to sprawdzić. To był pierwszy cel, zresztą
    przez wielu głośno krytykowany. Drugi wyszedł przy okazji. Okazało
    się, że większość ludzi, którzy jeżdżą bez biletu popełniła różne inne
    przestępstwa czy wykroczenia i za coś tam jest poszukiwana. Padło też
    takie sformułowanie (obawiam się, że jednak w Polsce nieprawdziwe), że
    - i tu niestety nie pamiętam dokładnych proporcji, ale było to w
    okolicach zasady Pareta - że 20%(?) ludzi popełnia 80%(?) przestępstw.