  • 11. Data: 2004-09-17 13:05:37
    Temat: Re: Komu zgłosić - łamanie prawa przez TVP2
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Olo Kwasniak o...@p...wp.pl ...

    > Czyli jednak mialem racje...
    > A mozna wiedzic co Ci kurna przeszkadza kawałek chronionego grzyba na
    > ekranie? Nie pasuje to zawsze mozesz zmienic kanał....
    > Bo mi się wydaje ze po prostu szukasz jakiejs awantury - najlepiej
    > przed sądem, bo takie są najbardziej klimatyczne.

    widze ze twój nick odpowiada twojemu pojmowaniu prawa...

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 12. Data: 2004-09-17 15:30:59
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Pieniaczusem jest także każdy prokurator ścigający pijanego kierowce oraz
    > pirata komputerowego - wszak co to komu szkodzi...

    Serio uwazasz ze pijany kierowca to ta sama skala problemu co jakis zerwany
    grzyb?
    (bo co do pirata to sie zgodze)

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-09-17 15:34:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A co tOBIE przeszkadza że osoby których nie stać na kupno biletu przejadą
    > parę przystanków środkami komunikacji miejskiej???

    To, ze taka osoba okradla przewoznika, a posrednio takze miliony uczciwych
    pasazerow oraz moja osobe. Jaka i komu szkodę wyrządza osoba zrywajaca w
    lesie chronionego grzyba?

    pdr
    Olo

  • 14. Data: 2004-09-17 17:39:49
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > A mozna wiedzic co Ci kurna przeszkadza kawałek chronionego grzyba na
    > ekranie?

    Łamie prawo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 15. Data: 2004-09-17 17:40:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > To, ze taka osoba okradla przewoznika, a posrednio takze miliony uczciwych
    > pasazerow oraz moja osobe. Jaka i komu szkodę wyrządza osoba zrywajaca w
    > lesie chronionego grzyba?

    'Prawnik' selektywnik. Ty naprawde masz mentalnosc kanara - a wydawalo mi
    sie, zes normalny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2004-09-17 17:41:25
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    > Serio uwazasz ze pijany kierowca to ta sama skala problemu co jakis
    zerwany
    > grzyb?

    Tak. Obydwoje łamia obowiazujace prawo.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2004-09-17 17:50:52
    Temat: TVP2 - zmienia front i zaczyna działać jak powinna...
    Od: "zenit" <o...@p...onet.pl>

    > Hmm...jak to leciało? Pieniaczus Pospolitus?
    No tak jak w temacie - interwencja dała pozytuwny skutek - w Wiadomościach
    przed godziną TVP2 poświęciło 2 minuty w temacie grzybów chronionych...
    powiedziano że kara za ich zbieranie dojść może do 2000 zł... ciekawe czy
    chwalący się z ich zbierania zapłaci taką kwotę... W końcowych słowach
    zachęcali do odwiedzin stron www o grzybach chronionych.
    Pieniaczus Pospolitus - zrobił swoje...
    Pozdrawiam
    Zenit
    www.NaGrzyby.pl

  • 18. Data: 2004-09-17 19:24:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olo Kwasniak wrote:

    > To, ze taka osoba okradla przewoznika, a posrednio takze miliony uczciwych
    > pasazerow oraz moja osobe. Jaka i komu szkodę wyrządza osoba zrywajaca w
    > lesie chronionego grzyba?

    Pewne gatunki flory i fauny podlegają szczególnej ochronie z bardzo
    konkretnych powodów.

    Mianowicie są to gatunki zagrożone wyginięciem. A wyginiętego gatunku
    nie odtworzysz - za żadne pieniądze. Stratę poniesie cała ludzkość - i
    to nie tylko w tym pokoleniu.

    Cóż - dla niektórych materialistycznych odpadków ludzkości liczy się
    tylko coś, co można przeliczyć na konkretną złotówkę czy inną walutę.

  • 19. Data: 2004-09-17 21:17:41
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Mianowicie są to gatunki zagrożone wyginięciem. A wyginiętego gatunku
    > nie odtworzysz - za żadne pieniądze. Stratę poniesie cała ludzkość - i
    > to nie tylko w tym pokoleniu.

    Ty popatrz - jakos nie czuję się specjalnie stratny wskutek wyginięcia
    dinozaurów czy mamutów. Śmiem twierdzic ze podobnie byłoby w przypadku
    jakiegoś gatunku grzyba...

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2004-09-17 21:19:02
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > zerwany
    >
    > Tak. Obydwoje łamia obowiazujace prawo.

    Heh czyli implikując dalej seryjny morderca = babcia przechodzaca na
    czerwonym swietle ? Wszakze obydwoje łamią obowiązujące prawo...

    pdr
    Olo