  • 21. Data: 2010-08-13 05:58:14
    Temat: Re: Komornik, własność osób trzecich.
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    > a to komornik nie moze zajmowac mienia osoby prywatnej w przypadku
    > prowadzenia przez nia DG
    > (jezeli dlug wynika z dg) ?

    Chodzi o pracownika firmy, który nie jest jej włacicielem

  • 22. Data: 2010-08-13 07:42:37
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Użytkownik witek napisał:

    > dowód własności. np. rachunek z przed 15 lat na ten telewizor co w
    > drugim pokoju u brata stoi.

    Na paragonie nie ma nazwiska nabywcy.
    Czy mam rozumieć, że mam wszystko kupować na fakturę?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 23. Data: 2010-08-13 14:30:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Aug 2010, Arek wrote:

    > Czyli jak przyjadę prywatnym autem na parking firmowy to komornik też może
    > je zająć?

    IMVVHO nie.
    O ile pamiętam kryterium jest "posiadanie", a raczej z faktu przyjechania
    do pracy nic nie wynika dla związku pracodawcy z autem.
    Ale laptop "wyglądał jakby służył do pracy" jak mniemam.
    Niczym nie różnił się od laptopa wypożyczonego przez pracodawcę od firmy
    wypożyczającej komputery i danego pracownikowi do pracy.

    pzdr, Gotfryd

  • 24. Data: 2010-08-13 17:01:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tapatik wrote:

    > Na paragonie nie ma nazwiska nabywcy.
    > Czy mam rozumieć, że mam wszystko kupować na fakturę?

    w praktyce wlasnie tak.
    I co z tego ze komornik "nie moze" lub mu nie wolno.
    jak zrobi to ty masz 30 dni. A potem to juz nie jest twoje.