  • 1. Data: 2010-08-10 10:06:54
    Temat: Komornik, własność osób trzecich.
    Od: nocapukaktos <n...@g...pl>

    Witam,.
    żona używa w firmie prywatnego laptopa, wczoraj zjawił się u nich
    komornik.
    Mimo iż żona powiedziała mu, że laptop jest jej własnością komornik go
    zajął.
    Komornik przysłał informację, że należy złożyć do sądu pismo o
    wyłączenie przedmiotu
    spod egzekucji wraz z dowodami jego własności (mam potwierdzenie
    zakupu)
    Z tego co wyczytałem złożenie takiego pisma kosztuje 100zł.
    Czy komornik miał prawo zająć tego laptopa? Czy ktoś nam zwróci te
    pieniądze?
    Jak postąpić?

    Dzięki z góry,
    A.

  • 2. Data: 2010-08-10 10:52:42
    Temat: Re: Komornik, wlasnosc osób trzecich.
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <e26a1c5f-5340-4b28-a82c-b381cb0bece9
    @i31g2000yqm.googlegroups.com>, n...@g...pl says...>
    > Witam,.
    > zona uzywa w firmie prywatnego laptopa, wczoraj zjawil sie u nich
    > komornik.
    > Mimo iz zona powiedziala mu, ze laptop jest jej wlasnoscia komornik go
    > zajal.
    > Komornik przyslal informacje, ze nalezy zlozyc do sadu pismo o
    > wylaczenie przedmiotu
    > spod egzekucji wraz z dowodami jego wlasnosci (mam potwierdzenie
    > zakupu)
    > Z tego co wyczytalem zlozenie takiego pisma kosztuje 100zl.
    > Czy komornik mial prawo zajac tego laptopa? Czy ktos nam zwróci te
> [...]

    Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po
    wytoczeniu powodztwa.

  • 3. Data: 2010-08-10 12:41:09
    Od: nocapukaktos <n...@g...pl>

    On 10 Sie, 12:52, Leszek <r...@p...nospam.pl> wrote:
    > In article <e26a1c5f-5340-4b28-a82c-b381cb0bece9
    > @i31g2000yqm.googlegroups.com>, n...@g...pl says...>

    > Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po
    > wytoczeniu powodztwa.

    Na razie złożyliśmy wniosek o wyłączenie spod zajęcia. Z tego co wiem
    wierzyciel ma zdecydować czy zgadza się na wyłączenie przedmiotu. Czy
    zostanę o tym jakoś poinformowany i wtedy w razie odrzucenia przez
    niego wniosku mam wytoczyć powództwo przeciwegzekucyjne? Ile to
    kosztuje?

    A.

  • 4. Data: 2010-08-10 12:41:43
    Temat: Re: Komornik, własność osób trzecich.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    nocapukaktos pisze:

    > Jak postąpić?

    Zwrócić się do wierzyciela o zwolnienie komputera z zajęcia. A dopiero
    jak nie będzie chciał to powództwo przeciwegzekucyjne.

    --
    @2009 Johnson

  • 5. Data: 2010-08-10 13:34:34
    Od: Leszek <r...@p...nospam.pl>

    In article <254a954d-40c7-4f06-bb4d-1e045097d1e7
    @j8g2000yqd.googlegroups.com>, n...@g...pl says...>

    > Na razie zlozylismy wniosek o wylaczenie spod zajecia. Z tego co wiem
    > wierzyciel ma zdecydowac czy zgadza sie na wylaczenie przedmiotu. Czy
    > zostane o tym jakos poinformowany i wtedy w razie odrzucenia przez
    > niego wniosku mam wytoczyc powództwo przeciwegzekucyjne? Ile to
    > kosztuje?
    >
    > A.

    Ale wiesz ze masz 30 dni na powodztwo, wiec jak wierzyciel zleje sprawe
    i po prostu nic nie odpisze, to komornik moze po 30-tu dniach spokojnie
    to licytowac i nic mu potem nie zrobicie.

  • 6. Data: 2010-08-10 13:56:07
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Johnson wrote:

    > Zwrócić się do wierzyciela o zwolnienie komputera z zajęcia. A dopiero
    > jak nie będzie chciał to powództwo przeciwegzekucyjne.

    Czyli jak przyjadę prywatnym autem na parking firmowy to komornik też może
    je zająć?

    Czy może tu chodzi tylko o możliwość udowodnienia, że to nie mienie firmy od
    ręki (np. gdybym miał dowód zakupu laptopa przy sobie to komornik nie mógłby
    zająć) ?

    Czy wręcz widzimisię komornika?

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2010-08-10 14:05:12
    Od: "Kotlet mielony" <b...@b...blabla>

    Użytkownik "Arek" <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od
    > ręki (np. gdybym miał dowód zakupu laptopa przy sobie to komornik nie

    a to komornik nie moze zajmowac mienia osoby prywatnej w przypadku
    prowadzenia przez nia DG
    (jezeli dlug wynika z dg) ?

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    / - rewelacja !

  • 8. Data: 2010-08-10 14:24:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Leszek wrote:
> [...]
    > i po prostu nic nie odpisze, to komornik moze po 30-tu dniach spokojnie
    > to licytowac i nic mu potem nie zrobicie.

    30 czy 7-14?
    Coś mam wrażenie, że 30 to za dużo.

  • 9. Data: 2010-08-10 14:25:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

> [...]
    > ręki (np. gdybym miał dowód zakupu laptopa przy sobie to komornik nie mógłby

    W ramach absurdu może zająć wszystko co mu się nawinie pod rękę.

  • 10. Data: 2010-08-10 14:45:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (10.08.2010 12:52), Leszek wrote:
    [...]
    > Mial prawo. Pieniadze zwroci wam wierzyciel w ramach zwrotu kosztow po
    > wytoczeniu powodztwa.

    Wierzyciel czy dłużnik?

    p. m.