eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    From: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Date: Fri, 13 Mar 2015 23:47:00 +0100
    <mds51u$ai5$1@srv.chmurka.net> <mds6sm$5tu$1@node1.news.atman.pl>
    <mdukfm$fei$1@node2.news.atman.pl>
    <55030062$0$2206$65785112@news.neostrada.pl>
    <mduvd7$3v0$2@node1.news.atman.pl>
    <55030954$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
    <mdv1mp$6rg$1@node1.news.atman.pl>
    <550317d9$0$2252$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>

    Powitanko,

    > Pogląd że komornik może a często nawet powinien zająć (z pełną
    > świadomością) rzecz (ruchomość) która nie jest własnością dłużnika
    > jest powszechnie akceptowany. Akceptuje go kadra naukowa
    > (przedstawiciele doktryny) oraz sędziowie (orzecznictwo).

    Nie jest powszechnie akceptowalny. Np. ja nie znam nikogo poza Toba, kto
    by to akceptowal. Kadry naukowej tez do tego nie mieszaj. Wspomniani
    przez Ciebie sedziowie (jestem gotow sie zalozyc) natychmiast zmienili
    by poglad widzac swoj samochod na lawecie odjezdzajacej w sina dal.
    Zajecie komornicze, a kradziez czyms sie jednak roznia, o czym zasluzony
    prawnik i katolik wiedziec powinien. To pierwsze jest powszechnie
    akceptowalne, to drugie, przynajmniej w moim srodowisku, nie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa