eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 00:59:45
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Nie myl prawa ze sprawiedliwością.
    > Ja się mogę z Tobą zgodzić, ba, zgadzam się, że wiele razy ludzie są
    > traktowani niesprawiedliwie, pomimo tego że zgodnie z prawem. Taki
    > jednak wybraliśmy system, nie jest ważne poczucie sprawiedliwości
    > tylko ważne jest prawo.

    To jednak takie troche hitlerowskie "wykonywalismy rozkazy" z tym ze teraz
    "wykonujemy prawo".
    Masz moje głosne NIE NIE NIE!

    Byc moze prawo jest złe, ale to trzeba głosno mówić ze jest złe a nie
    zacierac raczki zarabiac na tym złym prawie ktore w konsekwencji okrada
    niewinnych ludzi.

    > Oczywiście są państwa w których nie jest ważne
    > prawo tylko ważne jest poczucie sprawiedliwości tych którzy mają
    > władzę, przykładowo Państwo Islamskie. Uważasz że w takich państwach
    > jest lepiej?

    Cóż za piekna demagogia.
    Naprawde to wyczytales w mojej wypowiedzi?