eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 00:59:47
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Myrdin m...@o...onet.pl ...

    > Z czym się zgadzam? Z tym że masz tylko trochę informacji? Oczywiście
    > że się zgadzam. A jak przeglądasz ogłoszenia w jakiejś gazecie w
    > rubryce motoryzacyjnej to masz więcej informacji? Zwykle dużo mniej.

    Weź nie zartuj.
    Ogłoszenia prasowe sa dla konkretnej grupy.
    Wiekszosc ma swoje powielenie w innych mediach typu allegro, otomoto itp i
    tam opis, zdjecia etc. A co najwazniejsze - tam autko moze czekac na kupca
    a nie licytacja i bum - sprzedane.

    Wiec starannosc komornika o klinetów powinna być jeszcze wieksza! Zwłaszcza
    ze sprzedaja nieswoje po to aby pomóc zarówno wierzycielowi jak i
    dłuznikowi.