eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-14 09:53:27
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-03-15 o 07:05, Tomasz Myrdin pisze:

> [...]
    w jego władaniu bądź inne dalej wymienione.
    można ruchomość która jest a)ruchomością dłużnika i b)jest w jego władaniu" byłoby
    bezzasadne bo dalsza część przepisu wyraźnie wskazuje że ruchomość nie musi być we
    władaniu dłużnika.
    > Przecież wskazałem Ci orzeczenie SN (zasadę prawną) i kilka komentarzy. Jeśli
    twierdzisz że jest inaczej to teraz Ty wskaż jakieś orzeczenie bądź komentarz w
    którym ktoś twierdził że jest inaczej.

    No to proszę jeszcze raz, bo po prostu tego nie widzę, a trudno mi
    dyskutować z argumentami, których nie widzę.