  • 31. Data: 2004-03-04 21:12:27
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > A dlaczego nie? Przynajmniej bedzie wiadomo jak sprawa stoi.
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    Głupio podpowiadasz ,. Lubisz ludzi w kanał puszczać

  • 32. Data: 2004-03-04 21:13:08
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A na jakiej podstawie on moze zabrac telewizor?? Bo jak sie go zapytalem
    > wlasnie o to, to powiedzial cos o jakims rachunku (mowil szybko i nie
    > zrozumialem) Pozdrawiam

    To było poprosić, zeby mówił wolniej.

    pdr
    Olo

  • 33. Data: 2004-03-04 21:13:08
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

  • 34. Data: 2004-03-04 21:18:18
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A dlaczego nie? Przynajmniej bedzie wiadomo jak sprawa stoi.

    dlatego, ze odbierając list uruchamia domniemania, że korespondencja została
    doręczona. Poza tym co mu przyjdzie z odebrania skoro bez zgody si\ostry nie
    może ich otworzyć?

    _________
    RF

  • 36. Data: 2004-03-04 21:33:19
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Sam widzisz , że wciskał ci kit.

    tak samo jak Olo :)))

  • 35. Data: 2004-03-04 21:33:19
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

  • 37. Data: 2004-03-04 21:36:32
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Olo ... zdecyduj sie.. albo jest to wyrok zaoczny albo nakaz zaplaty...

    Olo sam nie wie... tak jak ten komornik *lol*

    pozdrawiam
    nome

  • 38. Data: 2004-03-04 21:39:51
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c286fc$3es$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > lat

    > dlatego, ze odbierając list uruchamia domniemania, że korespondencja

    W tej sytuacji (na etapie egzekucji) i z racji jej zamieszkanie za granica
    nic jej wiecej nie grozi..

    > Poza tym co mu przyjdzie z odebrania skoro bez zgody si\ostry nie
    > może ich otworzyć?

    no nie przesadzajmy.. ;-) Przeciez wlasnie po to ma odbierac te listy - zeby
    poinformowac siostre

    NoMAD

  • 39. Data: 2004-03-04 21:40:58
    Od: "Cheniu" <o...@m...pl>

    > bzdura. komornik nic nie moze zabrac. siostra musi byc gdzies
    > zameldowana. inaczej nie mogla by korzystac z wielu swiadczen itd. -
    > taki kraj.
    > niech wlasciciel lokalu lub glowny najemca zlozy oswiadczenie, ze
    > siostra tam nie przebywa i ze nie znacie jej obecnego adresu i ze nic
    > w mieszkaniu do niej nie nalezy. i koniec. komornik sciemnial. oni b.
    > czesto sciemniaja i probuja zajac, co sie da, nawet jak im nie wolno.

    Z tego co mi odpisałeś w wątku "Meldunek a komornik" (art. 845. § 2 k.p.c. )
    wnoszę że właścicel nie musi nic robić bo:
    a) domyślenie jest we władaniu wszystkiego co w jego mieszkaniu
    b) by komornik mógł zajmować musi się zgodzić - rozumiem ze zgoda nie może
    być domniema - więc nicnierobienie nie jest zgodą, lub
    c) musi przyznać że dana ruchomość należy do dłużnika - czyli jak nic nie
    zrobi to tym samy tego nie przyzna.
    ???
    W każdym razie jak powie, że dłużnik tam nie mieszka to chyba nie musi nic
    mówic na temat własności?

    Cheniu

  • 40. Data: 2004-03-04 22:10:19
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Olo, Jako wytrawny kanar w trakcie walczenia z uczniami -gapowiczami
    > musisz uważać aby im nie połamać kredek świecowych .No.

    Pałuj się czubie. Plonk