    From: "Cheniu" <o...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Komornik i MPK
    Date: Thu, 4 Mar 2004 22:40:58 +0100

    > bzdura. komornik nic nie moze zabrac. siostra musi byc gdzies
    > zameldowana. inaczej nie mogla by korzystac z wielu swiadczen itd. -
    > taki kraj.
    > niech wlasciciel lokalu lub glowny najemca zlozy oswiadczenie, ze
    > siostra tam nie przebywa i ze nie znacie jej obecnego adresu i ze nic
    > w mieszkaniu do niej nie nalezy. i koniec. komornik sciemnial. oni b.
    > czesto sciemniaja i probuja zajac, co sie da, nawet jak im nie wolno.

    Z tego co mi odpisałeś w wątku "Meldunek a komornik" (art. 845. § 2 k.p.c. )
    wnoszę że właścicel nie musi nic robić bo:
    a) domyślenie jest we władaniu wszystkiego co w jego mieszkaniu
    b) by komornik mógł zajmować musi się zgodzić - rozumiem ze zgoda nie może
    być domniema - więc nicnierobienie nie jest zgodą, lub
    c) musi przyznać że dana ruchomość należy do dłużnika - czyli jak nic nie
    zrobi to tym samy tego nie przyzna.
    ???
    W każdym razie jak powie, że dłużnik tam nie mieszka to chyba nie musi nic
    mówic na temat własności?

    Cheniu