  • 1. Data: 2004-03-04 14:55:17
    Temat: alimenty ile?
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie, ile sąd może przyznać żonie alimentów jeśli zarabiam ok 2000
    miesięcznie z tego prawie 800zł pochłaniają raty z tytułu zaciągniętych
    kredytów, czy sąd bierze wogóle to pod uwagę i może zasądzić kwotę która
    uniemożliwi mi spłatę zobowiązań? dziecko ma 9 miesięcy a żona nie pracuje i
    mieszka u swojego ojca więc za mieszkanie nie płaci.

  • 2. Data: 2004-03-04 15:12:55
    Temat: Re: alimenty ile?
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Witam
    > Mam pytanie, ile sąd może przyznać żonie alimentów jeśli zarabiam ok 2000
    > miesięcznie z tego prawie 800zł

    Myśle że zasądzą od Ciebie ok 500 zł

  • 3. Data: 2004-03-04 15:31:59
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

    > Myśle że zasądzą od Ciebie ok 500 zł

    Hmm.. teraz daje żonie 700 i twierdzi że to za mało i niestarcza jej na
    życie

  • 4. Data: 2004-03-04 15:39:18
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Hmm.. teraz daje żonie 700 i twierdzi że to za mało i niestarcza jej na
    > życie

    Taka praktyka (w odniesieniu do takich dochodów) na małe dziecko jest w moim
    mieście

    Funia

    Ps. Wychodzę z założenia, ze facet musi płacić na dziecko - ale jak baba
    jest pazerna, to powinieneś walczyć o swoje. Lepiej kup coś dziecku, a nie
    dawaj kase.
    Pozdro.

  • 5. Data: 2004-03-04 15:44:33
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

> [...]
    > jest pazerna, to powinieneś walczyć o swoje. Lepiej kup coś dziecku, a nie

    Ja kocham moje dziecko i nie zamierzam na nim oszczędzać tylko że nie jestem
    maszynką do robienia kasy za którą moja żona się gdzieś buja, a poza tym to
    dlaczego facet musi płacić? ja chętnie zajmę się wychowaniem dziecka skoro
    ona nie potrafi wyżyc za tę kasę i niech ona idzie do pracy, przecież też ma
    2 ręce.

  • 6. Data: 2004-03-04 15:51:57
    Temat: Odp: alimenty ile?
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    Użytkownik Gregor <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c27i6p$1he$...@a...news.tpi.pl...

    > Hmm.. teraz daje żonie 700 i twierdzi że to za mało i niestarcza jej na
    > życie
    To nie są pieniądze na jej życie .Ona musi iść do pracy.
    Ty płacisz alimenty na utrzymanie dziecka .Jeśli w sądzie zeznasz , że
    płacisz na dziecko 700zł to sąd ci to tylko przyklepie i koniec.

  • 7. Data: 2004-03-04 16:20:36
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    > Ja kocham moje dziecko i nie zamierzam na nim oszczędzać tylko że nie
    jestem
    > maszynką do robienia kasy za którą moja żona się gdzieś buja, a poza tym
    > dlaczego facet musi płacić?

    musi płacić jeśli dziecka nie wychowuje, jeśli wychowuje - to nie płaci
    matka

    Tu się zgadzam w 100 %

    Pozdro Funia

  • 8. Data: 2004-03-04 16:45:19
    Od: r...@p...onet.pl

    ja bym ani grosza nie zapłacił łajdokowi

  • 9. Data: 2004-03-04 16:47:46
    Od: "Gregor" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Funia" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

    > jestem
    >
    > musi płacić jeśli dziecka nie wychowuje, jeśli wychowuje - to nie płaci
    > matka

    wychowuje bo takie mamy w kraju głupie prawo, nie słyszałem żeby sąd
    przyznał prawo do wychowywania dziecka ojcu, jest tak że matka wychowuje a
    ojciec płaci, to nic że mam lepsze warunki, swoje mieszkanie i mogę
    spokojnie się zająć wychowaniem, nikogo to nie obchodzi.

  • 11. Data: 2004-03-04 17:56:15
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

    > ja bym ani grosza nie zapłacił łajdokowi

    To są alimenty na dziecko nawet jak matka jest
    nie całkiem ........