  • 41. Data: 2004-03-04 22:11:48
    Temat: Re: Komornik i MPK
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Olo ... zdecyduj sie.. albo jest to wyrok zaoczny albo nakaz zaplaty...

    Nakaz zapłaty jest wydawany zaocznie (przynajmniej w takich sprawach)

    pdr
    Olo

  • 42. Data: 2004-03-04 22:24:17
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Pałuj się czubie. Plonk

    sam sie paluj glupcze lesny. bez plonka bo jestes smieszny *lol*

  • 43. Data: 2004-03-04 22:24:17
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

  • 45. Data: 2004-03-04 22:36:38
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Z tego co mi odpisałeś w wątku "Meldunek a komornik" (art. 845. § 2 k.p.c. )
    > wnoszę że właścicel nie musi nic robić bo:

    musi.

    > a) domyślenie jest we władaniu wszystkiego co w jego mieszkaniu

    ?? nie jest bo nie jest jedyna osoba, ktora moze nabywac ruchomosci.
    nie jest jedyna osoba, ktora moze ruchomosci posiadac.

    > b) by komornik mógł zajmować musi się zgodzić - rozumiem ze zgoda nie może
    > być domniema - więc nicnierobienie nie jest zgodą, lub
    > c) musi przyznać że dana ruchomość należy do dłużnika - czyli jak nic nie
    > zrobi to tym samy tego nie przyzna.

    komornik wejdzie i powie, ze chce zajac to albo tamto i nalezy mu powiedziec,
    ze to albo tamto nie jest wlasnoscia dluznika. najprosciej jest powiedziec,
    ze nic nie nalezy do dluznika. a moze wg Ciebie lepiej niech komornik pyta
    o kazda rzecz jaka znajduje sie w mieszkaniu? :) przeciez komornik porozumiewa
    sie werbalnie wiec trudno go raczej poinformowac nic nie robiac. :P

    > ???
    > W każdym razie jak powie, że dłużnik tam nie mieszka to chyba nie musi nic
    > mówic na temat własności?

    mieszkanie poza adresem stalego zameldowania nie wyklucza posiadania ruchomosci
    w tym lokalu. ja mieszkam poza adresem stalego zameldowania a jednak u rodzicow
    jest kilka wartosciowych przedmiotow, ktore sa moja wlasnoscia:)

    pozdr.
    marcin

  • 44. Data: 2004-03-04 22:36:38
    Od: "bd" <b...@o...pl>

  • 47. Data: 2004-03-04 22:48:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Na drzewo impotencie

  • 46. Data: 2004-03-04 22:48:26
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    Na drzewo impotencie

  • 49. Data: 2004-03-04 23:05:00
    Temat: Odp: Komornik i MPK
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

> [...]
    rodzicow
    > jest kilka wartosciowych przedmiotow, ktore sa moja wlasnoscia:)

    Ale komornik o tym nie wie ,więc mu powiedz to pójdzie do twoich rodziców
    .

  • 48. Data: 2004-03-04 23:05:00
    Od: "bubu" <j...@o...pl>

  • 51. Data: 2004-03-04 23:12:16
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Ale komornik o tym nie wie ,więc mu powiedz to pójdzie do twoich rodziców

    a gdzie napisalem, ze komornik interesuje sie mna albo moimi ruchomosciami? :P
    czy to jest watek o mnie?
    pozdr.
    marcin