  • Data: 2004-08-26 18:25:18
    Temat: Re: Komornik a niska pensja
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Goomich napisał:

    > Tylko co ona ma wspólnego z umową zleceniem?

    Zacytuję Ciebie ;)

    "5) u dłużnika pobierającego periodyczną stałą płacę - pieniądze w
    kwocie, która odpowiada nie podlegającej egzekucji części płacy za czas
    do najbliższego terminu wypłaty, a u dłużnika nie otrzymującego stałej
    płacy - pieniądze niezbędne dla niego i jego rodziny na utrzymanie przez
    dwa tygodnie; "

    Właśnie to miałem na myśli ... Jedyne źródło utrzymania rodzini np ...

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))