  • Data: 2004-08-28 13:08:39
    Temat: Re: Komornik a niska pensja
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "jacobs400" <p...@U...wp.pl> naskrobał/a w
    news:cgl6me$q74$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > i właśnie ja miałem taką sytuację iż komornik zajął mi zasiłek dla
    > bezrobotnych, pozostawiając 140 zł na całą rodzinę. Po wniesieniu
    > skargi na czynności komornika, sąd mnie olał. Co można począć ?

    Zasiłki dla bezrobotnych są traktowane i chronione tak jak wynagrodzenie
    za pracę. Jesli chcesz mogę podesłać ci Sądu Najwyższego w tej sprawie.

    Idź do Urzędu Pracy/ZUSu (w zależności kto teraz ci to wypłaca) i
    wyjaśnij tę sprawę.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    We are born naked, wet and hungry. Then things get worse.