  • 11. Data: 2002-02-22 11:53:38
    Temat: Re: Komórki na poczcie
    Od: "bud" <b...@i...pl>

    > Nie ma takiego paragrafu, tylko dobre maniery ( obu stron).
    > Nic ci nie grozi poza niechęcią klientów - przypadkowych słuchaczy dla
    > ciebie ważnej, dla nich niewartej uwagi rozmowy.

    Czy nie przesadzacie z tym?
    W czasach przedkomórkowych wielokrotnie słyszeliśmy (i chyba dalej tak sie zdarza),
    głośniejsze
    rozmowy (np. w środkach komunikacji publicznej) DWÓCH osób i nikt poważny na to nie
    zwracał wiekszej
    uwagi.
    Teraz chwilowe wysłuchanie JEDNEJ osoby, ale mówiącej przez komórkę jest uważane za
    coś mało
    grzecznego.

    mat

  • 12. Data: 2002-02-22 15:18:38
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Kaja <f...@f...pl> w artykule news:3C704D84.F71EE4FC@friend.pl pisze...
    > Mszczą się, bo poczta nie ma teraz zarobku z zamawiania
    > międzymiastowych...

    Owszem, ma, jest pewna liczba urzędów pocztowych, gdzie możesz
    zamówić rozmowę m/m, tylko nie bardzo rozumiem jaki to ma
    związek z komórkami...

    > Aparaty telefoniczne ( te wiszące) polikwidowali chyba na wszystkich
    > pocztach.

    Kto polikwidował? I jakie aparaty??? Chyba dawno nie byłaś
    na poczcie...

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 13. Data: 2002-02-22 21:03:18
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    PiotRek napisał(a):

    > Kto polikwidował? I jakie aparaty??? Chyba dawno nie byłaś
    > na poczcie...

    Mam w pobliżu 3 poczty i na nich ani jednego wiszącego aparatu telefonicznego.
    Kabiny dla zamawiających międzymiastowe, to oczywiście są.
    Natomiast sporo jest telefonów na ulicach, a w szczególności pod moim domem i
    przy stacji benzynowej.
    Dzisiaj w Kurierze TV powiedziano, że telefony komorkówe będą już miały zasięg
    w metrze ( zainstalowali jakieś anteny), tak więc będzie można ich
    używać....Ciekawa jestem kiedy w bankach pozwolą.

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 14. Data: 2002-02-22 22:07:25
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Kaja <f...@f...pl> w artykule news:3C76B215.977B73A2@friend.pl pisze...
    > Dzisiaj w Kurierze TV powiedziano, że telefony komorkówe będą już miały zasięg
    > w metrze ( zainstalowali jakieś anteny), tak więc będzie można ich
    > używać....

    Na razie tylko na stacji A-13, czyli Centrum, i nie anteny tylko jest
    jedna wspólna antena dla wszystkich trzech operatorów.

    > Ciekawa jestem kiedy w bankach pozwolą.

    A w metrze kiedyś zabraniali? Czy po prostu nie było zasięgu?

    Pozdr
    --
    PiotRek
    b...@w...pl

  • 15. Data: 2002-02-22 23:06:24
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    PiotRek napisał(a):

    > A w metrze kiedyś zabraniali? Czy po prostu nie było zasięgu?

    Nie wiem, bo moja noga jeszcze nie zeszla do tego metra...Nie cierpię podziemii i
    pociągów...Na szczęście nie muszę z metra korzystać i nie jest mi po drodze :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 16. Data: 2002-02-23 01:28:40
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Kaja <f...@f...pl> w artykule news:3C76CEF0.52790E7A@friend.pl pisze...
    > Nie wiem, bo moja noga jeszcze nie zeszla do tego metra...Nie cierpię podziemii i
    > pociągów...Na szczęście nie muszę z metra korzystać i nie jest mi po drodze :-)

    No to Ci powiem, że w metrze nigdy nie było zakazu korzystania
    z komórek, tylko po prostu nie było tam zasięgu.
    I nie ma to nic wspólnego z bankami a ni z pocztą.

    Pozdr
    --
    PiotRek
    b...@w...pl

  • 17. Data: 2002-02-23 02:31:35
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    PiotRek napisał(a):

    > No to Ci powiem, że w metrze nigdy nie było zakazu korzystania
    > z komórek, tylko po prostu nie było tam zasięgu.

    No dobrze, nie wiedziałam przecież, bo tam nie chodzę.

    > I nie ma to nic wspólnego z bankami ani z pocztą.

    A to było tylko tak na marginesie.

    Pozdrawiam,
    Kaja

  • 18. Data: 2002-02-23 02:37:56
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Kaja <f...@f...pl> w artykule news:3C76FF06.B041CF81@friend.pl pisze...
    > A to było tylko tak na marginesie.

    No chyba że tak... Dość szeroki ten margines, ale niech będzie
    :-)

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 19. Data: 2002-02-23 10:31:06
    Od: "Christopher Rivituso" <r...@m...pl>

    Przecież, jest teraz zasięg dla komórek na stacji Centrum. Też przewiduje
    się zasięg na stacjach Świętokrzyska i Ratusz z końcem czerwca.

    CR

  • 20. Data: 2002-02-23 17:20:48
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Christopher Rivituso <r...@m...pl> w artykule news:a58i1f$1rf$1@news.tpi.pl
    pisze...
    > Przecież, jest teraz zasięg dla komórek na stacji Centrum.

    Przecież to właśnie wcześniej napisałem...

    PiotRek
    b...@w...pl