  • 31. Data: 2002-02-27 12:41:34
    Temat: Re: Komórki na poczcie
    Od: a...@i...pl (Animus)

    Tue, 26 Feb 2002 14:17:14, "Yattaman" <y...@s...pl>
    "wykąbinował":

    > Jak finanse pozwolą, to może zalapię się zobaczyć ten relikt
    > komunizmu... ;-))

    koniecznie zrób zdjęcie :>

    Animus
    --
    | icq 33547197 http://www.athys.prv.pl http://www.teamos2.org.pl |

  • 32. Data: 2002-02-27 19:24:07
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Animus" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    roc.pl...
    > Tue, 26 Feb 2002 14:17:14, "Yattaman" <y...@s...pl>
    > "wykąbinował":

    > koniecznie zrób zdjęcie :>

    A po co innego miałbym tam jechać ? :))
    Ino muszę dorwać doś, czym nawet jakbym operował publicznie, zeby nie
    wzbudziło zbyt wielu podejrzeń...
    Najlepiej jakąś przenośną kamerkę internetową... wystarczy przez dziurkę
    od guzika... :)

    --
    Y.

  • 33. Data: 2002-02-27 20:16:31
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@n...net.pl>

    Użytkownik "Yattaman" <y...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wzbudziło zbyt wielu podejrzeń...
    > Najlepiej jakąś przenośną kamerkę internetową... wystarczy przez dziurkę

    Sprzęcik ogólnie dostępny dla agentów operacyjnych pmt:)))))

    http://www.zibi.pl/casio/hightech.asp

    --
    Pozdrowienia

    k...@t...skonet.pl http://www.apotel.republika.pl
    GG# 2341870
    !!!Na newsy piszę całkowicie prywatnie!!!

  • 34. Data: 2002-02-27 20:25:24
    Od: "Yattaman" <y...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Podenkiewicz" <k...@n...net.pl> napisał w
    wiadomości news:a5jeqn$cf9$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Yattaman" <y...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzęcik ogólnie dostępny dla agentów operacyjnych pmt:)))))
    >
    > http://www.zibi.pl/casio/hightech.asp

    Tylko nie stać mnie na wydanie c.a. 1kPLN na takie cacko... Ale może
    kiedyś ?

    --
    Y.

  • 35. Data: 2002-03-04 14:03:49
    Od: "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl>

    Użytkownik Yattaman <y...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:01c1bec9$332d5f40$8bd219d5@sp5sjt...

    > No, te dwa to jeszcze rozumiem.
    > Ale np. co do 5., to ja pożyczę od znajomej kota, 9 kg żywej (nie jest
    > gruby !!) wagi, wejdę z nim na pocztę. Niech pokażą przepis, że nie
    > wolno wchodzić Z KOTAMI...
    > ;-)
    Proponuję przejść się do jakiejść stadniny, przyjechać konno i spróbować go
    wprowadzić na pocztę.
    Też nie ma zakazu wprowadzania KONI !!! :-)

    --
    Marcin Zawadzki
    M...@p...pl

  • 36. Data: 2002-03-08 16:46:52
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <M...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a602si$17c$1@news.tpi.pl...
    > Proponuję przejść się do jakiejść stadniny, przyjechać konno i spróbować go
    > wprowadzić na pocztę.
    > Też nie ma zakazu wprowadzania KONI !!! :-)

    Lepiej od razu wypożyczyć słonia z cyrku i wjechać na nim na poczte,
    przecież nie ma zakazu!
    można też spróbować wjechać na motorze, zakazu takiego także nie ma :)

  • 37. Data: 2002-03-08 17:11:29
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Connecticut <p...@p...interia.pl> w artykule news:a6aps1$bhp$1@news.tpi.pl
    pisze...
> [...]
    > przecież nie ma zakazu!
    > można też spróbować wjechać na motorze, zakazu takiego także nie ma :)

    To może od razu TIR-em wiozącym słonie? Jest zakaz? ;-))

    PiotRek
    b...@w...pl

  • 38. Data: 2002-03-08 19:20:17
    Od: "Andrzej Podenkiewicz" <k...@n...net.pl>

    Użytkownik "Connecticut" <p...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przecież nie ma zakazu!
    > można też spróbować wjechać na motorze, zakazu takiego także nie ma :)

    Ale pewnie po pierwszym wjeździe zakaz się pojawi.:)))
    Jeszcze są czołgi, ( nie wiem czy uchodzi wspomnieć o samolotach ?) itp....

  • 39. Data: 2002-03-09 10:54:10
    Od: "<---Mirek--->" <m...@w...pl>

    > Jeszcze są czołgi, ( nie wiem czy uchodzi wspomnieć o samolotach ?)
    itp....

    Samoloty zostawcie billadenowi On ma wyłączność na "hangarowanie" w
    budynkach użyteczności publicznej :----)