  • 1. Data: 2002-02-17 18:46:59
    Temat: Ratyfikacja umowy miedzynarodowej
    Od: "LojEr" <l...@t...net.pl>

    Witam

    Czy Ktos moze ma jakies materialy na ten temat?

    --
    Pozdrowienia!
    LojEr

  • 2. Data: 2002-02-17 21:42:00
    Temat: Re: Ratyfikacja umowy miedzynarodowej
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    > Czy Ktos moze ma jakies materialy na ten temat?

    Konstytucja, Ustawa z dnia 14 kwietnia 2000 r.
    o umowach międzynarodowych., podręczniki prawa konstytucyjnego.

    Marcin.

  • 3. Data: 2002-02-18 08:58:59
    Od: "Monika" <a...@s...pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > Konstytucja, Ustawa z dnia 14 kwietnia 2000 r.
    > o umowach międzynarodowych., podręczniki prawa konstytucyjnego.

    oraz podręczniki prawa międzynarodowego :o))

  • 4. Data: 2002-02-18 20:26:23
    Od: "LojEr" <l...@t...net.pl>

    Heheheheeee....
    Dzieki.
    To juz wiem, chcialem cos wiecej do pracy mgr:)

  • 5. Data: 2002-02-18 23:05:00
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    Użytkownik "LojEr" <l...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > Heheheheeee....
    > Dzieki.
    > To juz wiem, chcialem cos wiecej do pracy mgr:)

    No to sio do biblioteki!

    Marcin.