  • 1. Data: 2004-01-21 21:12:02
    Temat: Komisja lekarska a prywantosc
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Witam!

    Moze troche glupie (ale tonacy brzytwy sie chwyta...) wiec mam takie
    pytanie - dostalem wezwanie na komisje lekarska i - slyszalem - ze trzeba
    pokazac troche wiecej niz klatke piersiowa - i stad moje pytanie - czy moge
    odmowic pokazania lekarzowi moich narzadow plciowych? czy nie mam prawa do
    prywatnosci chociaz w tej kwestii? jak bede mial potrzebe to pokaze, poki co
    takiej nie widze?

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2004-01-21 21:55:10
    Temat: Re: Komisja lekarska a prywantosc
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > prywatnosci chociaz w tej kwestii? jak bede mial potrzebe to pokaze, poki

    Legendy i bajki - byłem na komisji jakis czas temu i nikt nie chciał mojego
    siusiaka oglądac...

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2004-01-21 21:57:24
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > narzadow plciowych?

    hmmm, u mnie nie badali nikogo az tak dokladnie.

    pozdr
    marcin

  • 4. Data: 2004-01-21 22:05:10
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > dostalem wezwanie na komisje lekarska

    wojskowa?

    > i slyszalem - ze trzeba
    > pokazac troche wiecej niz klatke piersiowa

    niena kazdej komisji pokazuje sie wszystko

    - i stad moje pytanie - czy moge
    > odmowic pokazania lekarzowi moich narzadow plciowych?

    nawet jak lekarz kaze okazac narzady to odbedzie sie to za parawanem

    >jak bede mial potrzebe to pokaze, poki co
    > takiej nie widze?

    ale moze wlasnie ow lekarz zobaczy

    pozdro

  • 5. Data: 2004-01-21 23:26:33
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > hmmm, u mnie nie badali nikogo az tak dokladnie.

    no ok, ale jesli zarzada (zalozmy, ze z reguly sie tego nie robi, ale
    powiedzmy ze ten lekarz lubi ogladac meskie przyrodzenia ;-P ) to czy moge
    odmowic? wiem ze za parawanem i w ogole, ale chodzi mi teraz raczej o zasade
    (bardzo cenie sobie swoje prawa) niz praktyczne zastosowanie. Bo IMHO
    Panstwo nie moze w taki sposob naruszac prywatnosci intymnej obywatela.

    Pozdrawiam,
    N.

  • 6. Data: 2004-01-22 01:16:42
    Od: Artur <a...@u...roznosci.net>

    Popros go by pokazal Ci swoj narzad, argumentujac, ze boisz sie, bo
    ostatnio po takiej sytuacji mimo, ze bylo fajnie, miales klopoty ze
    zwieraczem i bardzo bolał. :-)

    To byc moze rozwiaze Twoje klopoty :-D

    A.

  • 7. Data: 2004-01-22 06:54:32
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    w razie zadania lekarza... zaproponuj mu ,ze pokarzesz siusiaka jak
    dostaniesz buzi i kwiatuszka... mysle ,ze pomoze :):):):)

    pozdr
    Lukasz

  • 8. Data: 2004-01-22 15:05:57
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Moze troche glupie (ale tonacy brzytwy sie chwyta...) wiec mam takie
    (...)
    masz racje, glupie

  • 9. Data: 2004-01-22 19:17:31
    Od: "Neutrino" <c...@W...op.pl>

    Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Neutrino" <c...@W...op.pl> napisał w wiadomości
    > masz racje, glupie

    jesli nie masz nic madrego do powiedzenia, lepiej nie odzywaj sie wcale...

    Pozdrawiam,
    N.

  • 10. Data: 2004-01-22 20:38:09
    Od: "pestifer" <p...@C...fm>

    > Użytkownik "pestifer" <p...@C...fm> napisał w wiadomości
    >
    > jesli nie masz nic madrego do powiedzenia, lepiej nie odzywaj sie wcale...

    to nie ja sie wyrywam z glupia dziecinada
    a gardla nie wstydzisz sie pokazac?