  • 21. Data: 2003-10-21 17:36:45
    Temat: Re: Kolizja na drodze
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:bn3qmh$cb2$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > na

    Mogłeś olać ich wezwania i pytania .
    Pytałeś w jakim charakterz Cię przesłuchują?

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-10-22 13:23:29
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Leszek" <l...@p...fm> popełnił 21 paź 2003 na
    pl.soc.prawo utwór news:bn3qr6$cd4$1@topaz.icpnet.pl:

    > Mogłeś olać ich wezwania i pytania .
    > Pytałeś w jakim charakterz Cię przesłuchują?
    Mogłem olać i olewałem kierując ich w tej sprawie do policji.
    Pytali mnie w charakterze ubezpieczonego od OC i sprawcy wypadku.
    Jeżeli by nie było policji sprawa skończyłaby się prawdopodobnie w sądzie,
    albo z powództwa poszkodowanego wobec mnie, albo z mojego przeciwko ZU.

    --
    pozdro
    poreba

  • 23. Data: 2003-10-22 13:38:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Pytali mnie w charakterze ubezpieczonego od OC i sprawcy wypadku.

    Mogli pytać a Ty mogłeś nie mieć dla nich czasu.

    > Jeżeli by nie było policji sprawa skończyłaby się prawdopodobnie w sądzie,
    > albo z powództwa poszkodowanego wobec mnie,

    Z przypozwaniem Twojego ubezpieczyciela. Dla Ciebie nic strasznego.
    Dla zabawy olałbym ich.

    Pozdr
    Leszek