  • 1. Data: 2003-10-20 09:30:09
    Temat: Zakupy w zagranicznym sklepie internetowym
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Wiam Państwa,

    Czy jeśli dokonam zakupu w zagranicznym sklepie internetowym czy muszę się z
    liczyć z jakimiś dodatkowymi opłatami?
    Chodzi mi o to czy do ceny i kosztów przesyłki mogą dojść jakieś opłaty ze
    strony polskiej?

    Dziękuję i pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2003-10-20 12:12:33
    Temat: Re: Zakupy w zagranicznym sklepie internetowym
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Maciek" <i...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > liczyć z jakimiś dodatkowymi opłatami?
    > Chodzi mi o to czy do ceny i kosztów przesyłki mogą dojść jakieś opłaty ze

    celnicy się mogą przyczepic, ale to zależy co chcesz kupić i za ile.

  • 3. Data: 2003-10-20 13:41:34
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    > celnicy się mogą przyczepic, ale to zależy co chcesz kupić i za ile.
    Czyli to zależy od przepisów celnych?
    Chcę kupić sprzęt komputerowy za około 400$

    Dzięki za pomoc
    Maciek

  • 4. Data: 2003-10-20 13:55:08
    Od: p1w <p...@w...pl>

    Maciek wrote:

> [...]
    >liczyć z jakimiś dodatkowymi opłatami?
    >Chodzi mi o to czy do ceny i kosztów przesyłki mogą dojść jakieś opłaty ze

    Co najmniej VAT. Może być także cło, musisz sprawdzić czy towar podlega
    cłu.