  • 1. Data: 2003-10-20 08:26:15
    Temat: czy osoba niepełnosprawna moze pracować w dwóch zakładach na pełen etat ?
    Od: "Jacek Radunc" <f...@l...pl>

    mam takie pytanie : czy osoba niepełnosprawna moze pracować w dwóch
    zakładach na pełen etat ?

    --
    Jacek Radunc
    j...@x...wp.pl

  • 2. Data: 2003-10-20 12:25:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Jeśli jej wystarczy sił. niepełnosprawny niewiele różni się od
    pełnosprawnego pod względem możliwości zatrudnienia. Ewentualne kłopoty
    mogły by być, gdyby ten niepełnosprawny pobierał jakieś świadczenia z ZUS.
    To wówczas są oczywiście pewne ograniczenia w zatrudnieniu.

  • 3. Data: 2003-10-20 14:58:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Jacek Radunc wrote:

    > mam takie pytanie : czy osoba niepełnosprawna moze pracować w dwóch
    > zakładach na pełen etat ?

    Z cala pewnoscia tak - nie wyobrazam sobie sytuacji zeby jakiejkolwiek
    osobie zabronic pracowac z powodu bo jest niepelnosprawna. To by pogwalcilo
    podstawowe prawo do pracy.

    Nie mowiac juz o tym ze jak by dobrze pobadac to polowa ludzi okazala by sie
    niepelnosprawna, bo do niepelnosprawnosci to wystarczy chociazby minimalny
    ubytek sluchu ;)