  • 1. Data: 2003-10-20 09:32:51
    Temat: Kolizja na drodze
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    Miałem ostatni kolizję na drodze (facet zmusił mnie do wjazdu do rowu). Czy
    ktoś wie jakie muszę mieć dokumenty aby udać się do PZU - szukam jakiś
    wzorów

  • 2. Data: 2003-10-20 09:53:22
    Temat: Re: Kolizja na drodze
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Waldek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Miałem ostatni kolizję na drodze (facet zmusił mnie do wjazdu do rowu).
    Czy
    > ktoś wie jakie muszę mieć dokumenty aby udać się do PZU - szukam jakiś
    > wzorów

    Była policja ?
    Masz oświadczenie?
    Formularz zgłoszenia szkody dostaniesz w PZU.

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2003-10-20 10:27:36
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    ostatni kolizję na drodze (facet zmusił mnie do wjazdu do rowu).
    > Czy
    >
    > Była policja ?
    Nie była wzywana - mała szkoda na pierwsze wrażenie

    > Masz oświadczenie?
    Coś mam od faceta - chciałbym się spotkać aby npisał dokładnie tak jak to
    wymaga PZU

    > Formularz zgłoszenia szkody dostaniesz w PZU.
    Czyli to wypełniam sam w PZU
    Pozdrawiam
    Waldek

  • 4. Data: 2003-10-20 10:33:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Coś mam od faceta - chciałbym się spotkać aby npisał dokładnie tak jak to
    > wymaga PZU

    PZU nie ma specjalnych wymagań. Zasada jest prosta: z oświadczenia
    podpisanego ręką sprawcy ma jasno wynikać kto jest winny i na czym polega
    jego wina.Uszkodzenia w "trzech słowach" i jak najięcej danych: nr prawa
    jazdy, polisa i jej numer itd.

    > Czyli to wypełniam sam w PZU

    Dokładnie tak. Flaszka koniaku nie zawadzi dla pana "od oględzin" ;))

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-10-20 10:52:06
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

> [...]
    > jego wina.Uszkodzenia w "trzech słowach" i jak najięcej danych: nr prawa

    Dzięki o to mi właśnie chodziło -)))

    > Dokładnie tak. Flaszka koniaku nie zawadzi dla pana "od oględzin" ;))

    Będę musiał pomyśleć -)))a zwłaszcza że mam wrażenie że jest coś ukrytego
    Waldek

  • 6. Data: 2003-10-20 19:17:44
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

> [...]
    > jego wina.Uszkodzenia w "trzech słowach" i jak najięcej danych: nr prawa

    dobrze cy cylo gdyby sprawca rowniez udal sie z Toba do PZU. wtdy bedzie
    mniej formalnosci. w przypadku gdy istnieje samo oswiadczenie sprawcy
    /zakladam ,ze przyznaje sie do winy/... dluzej to wszytsko trwa. PZU czesto
    zada aby sprawca potwierdzil to co zostalo napisane w oswiadczeniu

    pozdr
    Lukasz

  • 7. Data: 2003-10-21 07:37:25
    Od: "Dorcia" <d...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek" <> napisał w wiadomości > Czy
    > ktoś wie jakie muszę mieć dokumenty aby udać się do PZU

    Prawo jazdy , dowód osobisty , dowód rejes.samochodu , polisę i
    oświadczenie sprawcy obowiązkowo z nr jego polisy , druki otrzymasz w PZU i
    wypełniasz na miejscu .
    Swoją drogą następnym razem wezwij policję , nawet jeśli jest małe
    uszkodzenie , ubezpieczyciel się wtedy nie czepia .

    Pozdrawiam !

  • 8. Data: 2003-10-21 07:44:45
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com>

    Waldek wrote:

    > Miałem ostatni kolizję na drodze (facet zmusił mnie do wjazdu do rowu).
    > Czy ktoś wie jakie muszę mieć dokumenty aby udać się do PZU - szukam jakiś
    > wzorów
    Dostaniesz wszystko w Inspektoracie - mają specjalne druczki. Weź dokumenty
    swoje (DO, PJ) i absolutnie wszystkie dokumenty pojazdu jakie masz - na
    pewno umowę kupna/fakturę ubezpieczenie i DR. Jesli auto na gwarancji -
    książeczkę przeglądów, jeśli leasing/raty - umowę.

    Za mało szczegółów by poradzić dokładniej; masz AC? Co ze sprawcą? Była
    Policja?

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 9. Data: 2003-10-21 09:06:15
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com>

    Leszek wrote:

    > Gdybyś jeszcze potrafił czytać ze zrozumieniem to myślę że fajno by było;)
    :-O ??? Pytam zupełnie poważnie; jesli była to wszelkie dane zostaną
    przekazane z komendy. Pozostaje tylko wypełnienie druku ze "swoją wersją
    wydażeń" Jeśli sprawca uciekł ważni są świadkowie i trzeba znać ich
    namiary... Możesz mi pokazać informacje w wątku na ten temat??

    > Skoncentruj się bardziej na czytaniu a nie pisaniu.
    Coś mi się wydaje że czepiasz się dla samego czepiania, Ale żeś wniósł
    informacji do tematu i pomógł Waldkowi - no no... plonk warning.

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski

  • 10. Data: 2003-10-21 09:09:10
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com>

    Michal Kwiatkowski wrote:

> [...]

    UPS - do piero teraz zobaczyłem że miałem włączony filtr - jeśli cancel nie
    doszedł publicznie przepraszam Leszka!!!

    --
    pozdrawiam;
    Michał Kwiatkowski