    From: Sebcio Łastowski <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kodeks drogowy - Światła przeciwmgłowe przednie
    Date: Tue, 17 Apr 2007 10:31:19 +0200

    *piotr'ek* napisał(a):

    > Idąc Twym tokiem rozumowania to na światłach awaryjnych można też jeździć.

    Po pierwsze - znajdź mi zapis który zabrania jazdy na światłach
    awaryjnych. Podpowiadam że w taryfikatorze mandatów nie znajdziesz
    niczego takiego, podobnie jak w Kodeksie Drogowym.

    Po drugie - mój tok rozumowania nie ma tu nic do rzeczy. Pytam o
    konkretny akt prawny, penalizujący jazdę na światłach przeciwmgłowych
    przednich (albo jeśli chcesz, na światłach awaryjnych - chodzi mi bowiem
    o zasadę a nie konkretne światła). Takie zapisy są dla świateł
    drogowych, są dla świateł przeciwmgłowych tylnych.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL