  • 1. Data: 2009-07-30 07:31:23
    Temat: Kłotnia o policję...
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Hi!
    Kłócę się właśnie z kolegą o to, czy i jak policja ma zareagować w
    sytuacji, gdy zgłasza się do niej osoba mocno wypita... Wie, że idąc do
    domu samodzielnie może spowodować zagrożenie ruchu drogowego. Co powinna
    zrobić policja? Pomogą, czy mogą odwieżć tylko na wytrzeżwiałkę?
    Aha, taksówek w danej miejscowości nie ma.
    Zakładamy, że osoba nie ma komórki, więc nie zadzwoni do znajomych po
    pomoc.
    Dodatkowo do jego posejsji prowadzi droga bez chodnika i pobocza...

    3mcie się...
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2009-07-30 07:35:40
    Temat: Re: Kłotnia o policję...
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:18546spwn9w7i.us7uqttedri8$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > pomoc.
    > Dodatkowo do jego posejsji prowadzi droga bez chodnika i pobocza...

    Mnie podwieźli do akademika, jak się nachlany zgubiłem w Warszawie,
    ale to jeszcze byla Milicja. Jak się dziś zachowa Policja,
    tego nie wiem.

    JD

  • 3. Data: 2009-07-30 08:23:29
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mnie podwieźli do akademika, jak się nachlany zgubiłem w Warszawie,
    > ale to jeszcze byla Milicja. Jak się dziś zachowa Policja,
    > tego nie wiem.

    Moze Twoj tato byl TW ? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-07-30 12:16:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Waldek "Jakec" Bulkowski" <j...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:18546spwn9w7i.us7uqttedri8$.dlg@40tude.net...

    To bardzo silnie zależy od tego, na jakiego policjanta trafisz i co bedzie
    w danym momencie robił. A, i jeszcze, czy w danej meijscowości jest izba
    wytrzeźwień, bo nie w każdej jest i czy dana gmina ma podpisaną z izbą
    umowę.