  • 1. Data: 2009-07-29 18:02:37
    Temat: prawo pracy
    Od: leo <l...@g...com>

    witam mam pytanie czy mogę tutaj otrzymać pomoc prawną w zakresie
    prawa pracychi

  • 2. Data: 2009-07-29 18:05:13
    Temat: Re: prawo pracy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    leo wrote:
    > witam mam pytanie czy mogę tutaj otrzymać pomoc prawną w zakresie
    > prawa pracychi

    Nie.
    Możesz otrzymać luźne przemyślenia ludzi spod budki z piwem ewnetulanie.
    Pomoc prawną możesz uzyskax u prawnika.

  • 3. Data: 2009-07-29 18:15:14
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 29 Jul 2009 11:02:37 -0700 (PDT), leo napisał(a):

    > witam mam pytanie czy mogę tutaj otrzymać pomoc prawną w zakresie
    > prawa pracychi

    Pytaj, jeśli swoją wypowiedź sformułujesz na przyzwoitym poziomie, a samo
    pytanie nie będzie z gatunku "ło matko, było 1000 razy", to pewnie się
    znajdzie ktoś (ja nie, bo więcej tu czytam niż pytam ;), kto podpowie
    rozwiązanie, albo choć pomysł podrzuci gdzie dalej szukać.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 4. Data: 2009-07-29 19:23:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    d.googlegroups.com leo
    <l...@g...com> pisze:

    > witam mam pytanie czy mogę tutaj otrzymać pomoc prawną w zakresie
    > prawa pracychi
    Stricte prawną to prawie na pewno nie, ale jest szansa na paraprawną. ;)
    No i licz się z wypowiedziami ludzi spod budki z piwem (jeden już się, jak
    widzę, odezwał). :)

    Pytaj - co ci szkodzi?

    --
    Jotte