  • 1. Data: 2007-02-21 16:06:09
    Temat: Klient nie odbiera zakupionego towaru. Co zrobić?
    Od: "Vic" <b...@w...pl>

    Bardzo proszę o pomoc w wyjaśnieniu mi kwestii dotyczącej sprzedaży
    motoroweru.

    06.10.2006 sprzedałem za pośrednictwem serwisu Allegro motorower
    klientowi z
    Łodzi (ja mieszkam w Tarnowie). Klient za motorower zapłacił
    przelewem.
    Sprawdziłem jego dane w Ewidencji Ludności w Łodzi. Tablicę
    rejestracyjną i
    dowód rejestracyjny wysłałem mu listem poleconym. Klient do dziś nie
    odebrał
    motoroweru, ciągle przesuwa ostateczny termin odbioru. Co mam zrobić z
    tym
    motorowerem? Jak długo muszę go u siebie trzymać? Czy mogę sprzedać go
    na
    części, lub oddać na złom?
    Uprzejmie proszę o radę.

  • 2. Data: 2007-02-21 16:33:44
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 21 Feb 2007 08:06:09 -0800, Vic napisał(a):

    > Co mam zrobić z tym motorowerem?
    > Jak długo muszę go u siebie trzymać?

    Wezwij go pisemnie do odebrania towaru w wyznaczonym terminie (np. 14 dni),
    a po tym terminie zacznij naliczac oplate za parking :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2007-02-21 19:36:31
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > motorowerem? Jak długo muszę go u siebie trzymać? Czy mogę sprzedać go
    > na części, lub oddać na złom?

    Nie mozesz sie go pozbyc, poniewaz zawarliscie umowe k/s i jesli (jak
    piszesz) ci zapłacił to jest juz faktycznym wlascicielem tego
    motoroweru.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 4. Data: 2007-02-21 20:19:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Vic" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Motorower stanowi obecnie własność nabywcy. Tak więc nie możesz się go pozbyć.
    Możesz go złożyć do depozytu sądowego, ale to strzelanei z armaty do wróbla.

  • 5. Data: 2007-02-21 22:22:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.02.2007 KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl> napisał/a:

    > Nie mozesz sie go pozbyc, poniewaz zawarliscie umowe k/s i jesli (jak
    > piszesz) ci zapłacił to jest juz faktycznym wlascicielem tego
    > motoroweru.

    Możesz za to zacząć naliczać mu opłaty za składowanie. Poinformuj go o
    tym, może zabierze.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-02-22 17:22:36
    Od: "Vic" <b...@w...pl>

    Witam,
    A jeżeli kwota za magazynowanie przekroczy wartość motoroweru, to czy
    mogę go wtedy sprzedać żeby odzyskać należne mi pieniądze za
    magazynowanie?

  • 7. Data: 2007-02-23 11:19:59
    Od: Radoslaw Korzeniewski <r...@g...com>

    Vic napisał(a):
    > Witam,
    > A jeżeli kwota za magazynowanie przekroczy wartość motoroweru, to czy
    > mogę go wtedy sprzedać żeby odzyskać należne mi pieniądze za
    > magazynowanie?

    Sam, nie, z wyrokiem sądu tak.

    pozdr

    Radek

  • 8. Data: 2007-02-26 20:01:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 21 Feb 2007 08:06:09 -0800, "Vic" <b...@w...pl> wrote:

    >Sprawdziłem jego dane w Ewidencji Ludności w Łodzi.
    A to ewidencja ludnosci jest jawna? masz na mysli baze PESEL?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl