  • 1. Data: 2007-02-21 15:50:19
    Temat: Prawnik do sprawy cywilnej - poszukiwany.
    Od: "ts" <t...@g...com>

    Pilnie poszukuje prawnika do poprowadzenia sprawy cywilnej.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt: tslowinski[wiadomy
    znak]gmail.com

  • 2. Data: 2007-02-21 17:41:03
    Temat: Re: Prawnik do sprawy cywilnej - poszukiwany.
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "ts" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Pilnie poszukuje prawnika do poprowadzenia sprawy cywilnej.

    Osoby zainteresowane proszę o kontakt: tslowinski[wiadomy
    znak]gmail.com

    Ty widziałes kiedykolwiek żeby pułapka goniła mysz?

    Angie

  • 3. Data: 2007-02-21 18:36:55
    Od: "ts" <t...@g...com>

    On 21 Lut, 18:41, "Angie" <j...@o...eu> wrote:
> [...]
    >
    > Osoby zainteresowane proszę o kontakt: tslowinski[wiadomy
    > znak]gmail.com
    >
    > Ty widziałes kiedykolwiek żeby pułapka goniła mysz?

    A Widzialas skiedykowiek zeby mysz gonial pulapke?

  • 4. Data: 2007-02-21 19:01:16
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    ts dość niespodziewanie napisał(a):
    > Pilnie poszukuje prawnika do poprowadzenia sprawy cywilnej.

    Tak sobie myślę, że żeby takie głoszenie miało choćby cień sensu, to powinno
    zawierać przynajmniej wskazanie w jakim mieście ta sprawa ma się toczyć.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 5. Data: 2007-02-21 19:41:13
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "ts" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    On 21 Lut, 18:41, "Angie" <j...@o...eu> wrote:

    >A Widzialas skiedykowiek zeby mysz gonial pulapke?

    Twoje ogłoszenie jest tego przykładem. Ze zgadne - jak potrzebujesz isc do
    dentysty to zamieszczasz ogłoszenie na grupie medycznej i czekasz na oddzew
    dentystów?:-))

    Angie