  • 1. Data: 2002-03-02 13:45:53
    Temat: Kiedy można kasować bilet MPK?
    Od: "oberek" <o...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak w pytaniu....tramwajowy jednorazowy? Czy mogę czekać aż będę wysiadał?
    (bo jest np tłok i nie mialem jak sie dostac do kasownika). Czy moge
    skasowac w momencie wejścia kontrolera? Jaka jest prawna regulacja co do
    tego?

    Dziękuję.
    Pzdr.

  • 2. Data: 2002-03-02 19:59:53
    Temat: Odp: Kiedy można kasować bilet MPK?
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

> [...]
    > (bo jest np tłok i nie mialem jak sie dostac do kasownika). Czy moge
    > skasowac w momencie wejścia kontrolera? Jaka jest prawna regulacja co do

    hehe... /przynajmniej we wroclawiu/ jest wyraznie na bileciku napisane
    'bilet nalezy skasowac niezwlocznie po wejsciu do pojazdy' /cytat z pamieci
    ale sens chyba zachwany/

  • 3. Data: 2002-03-03 00:33:45
    Temat: Re: Kiedy można kasować bilet MPK?
    Od: "Cinek" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik czarny_kruk <c...@s...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a5rb1g$ah5$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    > hehe... /przynajmniej we wroclawiu/ jest wyraznie na bileciku napisane
    > 'bilet nalezy skasowac niezwlocznie po wejsciu do pojazdy' /cytat z
    pamieci
    > ale sens chyba zachwany/

    cennikach niedaleko kierowcy. fajnie by było kasować (albo i nie - hehe)
    przy wysiadaniu z tramwaju! zwłaszcza, gdy bilety są czasowe, a podróż
    czasami długa...

    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 4. Data: 2002-03-03 06:40:50
    Od: "Korbolek" <k...@p...pl>

    Użytkownik "czarny_kruk" <c...@s...pl> napisał w wiadomości

    > hehe... /przynajmniej we wroclawiu/ jest wyraznie na bileciku napisane
    > 'bilet nalezy skasowac niezwlocznie po wejsciu do pojazdy' /cytat z
    pamieci
    > ale sens chyba zachwany/

    a w Poznaniu masz "bilety kasować zaraz po ruszeniu pojazdu".

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl

  • 5. Data: 2002-03-03 08:38:33
    Od: "Krzysztof W. z Warszawy - Polska" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "oberek" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (bo jest np tłok i nie mialem jak sie dostac do kasownika). Czy moge
    > skasowac w momencie wejścia kontrolera? Jaka jest prawna regulacja co do

    Musisz przeczytać regulamin. Zapewne jest tam napisane, że podróżny
    powinien posiadać ważny bilet i nie można się legitymować biletem nie
    skasowanym jako ważnym. Przynajmniej tak jest w Warszawie
    http://www.ztm.waw.pl/Regulamin2001.htm

    Fajnie by było zapłacić za bilet np. po wyjściu z kina... bo dlaczego mamy
    płacić przed??
    Krzysztof - Warszawa
    k...@p...onet.pl lub k...@i...net.pl
    http://krw1618.republika.pl

  • 6. Data: 2002-03-03 08:40:48
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 2 Mar 2002, oberek wrote:

    > Witam
    > Jak w pytaniu....tramwajowy jednorazowy? Czy mogę czekać aż będę wysiadał?
    > (bo jest np tłok i nie mialem jak sie dostac do kasownika). Czy moge

    Jak jest tłok, to kontrolerzy nie wsiadają.

    > skasowac w momencie wejścia kontrolera? Jaka jest prawna regulacja co do
    > tego?

    Nie wiem, spytaj w swoim lokalnym MPK. Moment opłaty za bilet ustala
    przewoźnik indywidualnie, a nie prawo przewozowe.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 7. Data: 2002-03-04 12:20:39
    Od: "Kotewka" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Korbolek" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a w Poznaniu masz "bilety kasować zaraz po ruszeniu pojazdu".

    Bo w Poznaniu są to bilety czasowe, we Wrocławiu chyba nie.
    Zgodnie z regulaminem w Poznaniu kontrola może się zacząć po ruszeniu
    pojazdu i wtedy musisz mieć skasowany bilet.

    Kotewka
    k...@w...pl

  • 8. Data: 2002-03-06 08:20:45
    Od: "Korbolek" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Kotewka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zgodnie z regulaminem w Poznaniu kontrola może się zacząć po ruszeniu
    > pojazdu i wtedy musisz mieć skasowany bilet.

    Ale są też bilety przystankowe i te też możesz skasować zaraz po ruszeniu
    pojazdu. A kontrolę mogą zacząć, jeżeli pojazd ruszył i nikt z pasażerów nie
    wykazuje chęci skasowania biletu (co może być trochę głupie, biorąc pod
    uwagę, jak niektórzy stają pod kasownikiem i przez dwa przystanki szukają
    biletu, po czym go dopiero kasują - jakby nie mogli go znaleźć na
    przystanku - uważam, że takim można by wlepiać karę za jazdę bez biletu).

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl