  • 1. Data: 2002-03-02 14:09:39
    Temat: Partycypowanie w kosztach utrzymania mieszkania
    Od: "xaw" <x...@i...pl>

    W jaki sposób zmusić lokatora do partycypowania w kosztach utrzymania
    mieszkania?
    Chciałbym dodać że osoba ta jest zameldowana w moim mieszkaniu na stałe wraz
    z niepełnoletnim synem i od sześciu miesięcy nie dopłaca do czynszu i
    rachunków za energię.
    Mieszkanie jest moją własnością (spółdzielcze mieszkanie własnościowe), a w
    spółdzielni mieszkaniowej dowiedziałem się że pozostaje mi załatwić tą
    sprawę na drodze sądowej.
    Czy istnieje jakiś inny sposób na załatwienie tej sprawy, ewentualnie jakaś
    podstawa prawna na którą mógłbym się powołać przy wnoszeniu sprawy do sądu.
    Nigdy nie miałem do czynienia z sądami, dlatego proszę o pomoc jak się do
    tego zabrać i czy mam w ogóle jakąś szansę ten problem rozwiązać.

    xaw

  • 2. Data: 2002-03-02 18:21:18
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Sat, 2 Mar 2002, xaw wrote:

    > W jaki sposób zmusić lokatora do partycypowania w kosztach utrzymania
    > mieszkania?

    Lokatora na jakiej podstawie? Współwłasności, umowy najmu?

    > Chciałbym dodać że osoba ta jest zameldowana w moim mieszkaniu na stałe wraz
    > z niepełnoletnim synem i od sześciu miesięcy nie dopłaca do czynszu i
    > rachunków za energię.

    A umówiliście się że będzie dopłacać?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.