  • 1. Data: 2002-03-02 13:17:49
    Temat: Polakina
    Od: <k...@c...pl>

    Witam !!
    Moja babcia kupila kiedys cos poprzez TeleZakupy... No i zaczelo sie :(
    Juz sie przyzwyczailismy do zapchanej skrzynki snail-mailowej...
    Od pewnego czasu neka nas firma Polakina... Po przeczytaniu regulaminu
    (zawsze to robie :) nie zauwazylem zadnej mozliwosci zarobku dla w/w
    firmy (zadnych znaczkow za 10 zl, dzwonienia na 0-700) troche mnie to
    zdziwilo... dzisiaj (niestety pod moja nieobecnosc) zadzowonila do mojej babci
    pani, ktora chciala tylko sprawdzic czy zgadzaja sie podpisy na przyslanych
    dokumentach !!!. Po podaniu jej wszystkich nazwisk, kobieta stwierdzila, ze
    dokumenty sa sfalszowane i moja babcia zostanie pociagnieta do
    odpowiedzialnosci... Babcia, jako nieuswiadomiona w zawilosciach naszego prawa
    o malo nie zeszla na zawal... Zastanawiam sie czy kolejnym krokiem nie bedzie
    proba wyludzenia od babci pieniedzy za "zlamanie prawa" :)

    Teraz kilka pytan:
    Czy jest jeszcze ktos kto doswiadczyl podobnej sytuacji ?
    Czy istnieje jakas metoda "dokopania" gosciom ? :)

  • 2. Data: 2002-03-02 15:15:16
    Temat: Re: Polakina
    Od: "MAX" <max_kr(no-spam)@poczta.onet.pl>

    <k...@c...pl> wrote in message
> [...]
    >

    > Teraz kilka pytan:
    > Czy jest jeszcze ktos kto doswiadczyl podobnej sytuacji ?

    Będą straszyć sądami, policją, prokuratorem itp. A tak na prawdę mogą tylko
    pisać. Zgodnie z prawem nic nie mogą zrobić. Kolejny sposób na nabicie w
    butelkę nieznającego prawa konsumenta.

    > Czy istnieje jakas metoda "dokopania" gosciom ? :)

    Tym dokopiesz, a będą do Ciebie pisać inni. Możesz się do nich zwrócić z
    żądaniem usunięcia danych adresowych z ich baz danych (listem poleconym). To
    powinno wystarczyć.

    MAX

  • 3. Data: 2002-03-03 19:48:57
    Od: leh <l...@...pl>

    <k...@c...pl> skribis:

    >Witam !!
    >Moja babcia kupila kiedys cos poprzez TeleZakupy...

    A od firmy Biotonic albo Malgorzaty Drozd nic nie kupowala ?

    >Od pewnego czasu neka nas firma Polakina... Po przeczytaniu regulaminu

    Ale czego ?

    >(zawsze to robie :) nie zauwazylem zadnej mozliwosci zarobku dla w/w
    >firmy (zadnych znaczkow za 10 zl, dzwonienia na 0-700)

    A ja wlasnie dokladnie to zauwazylem. Ponadto udzial braly firmy krzaki(?)
    WorldMail z Krakowa i XYZ z Otwocka.

    >dokumentach !!!. Po podaniu jej wszystkich nazwisk, kobieta stwierdzila, ze
    >dokumenty sa sfalszowane i moja babcia zostanie pociagnieta do
    >odpowiedzialnosci...

    Ale za co ?

    >Teraz kilka pytan:
    >Czy jest jeszcze ktos kto doswiadczyl podobnej sytuacji ?

    Ja doswiadczylem zupelnie innej : Polakina + inni spamerzy; worldmail i
    XYZ; znaczki za 10 zl, oplata 70 zl, 0-701 itp.; do tego mocno podejrzany
    o udzial jest Biotonic.
    Ponadto usiluja wcisnac talon na hotel w paryzu - pewnie kolejny przekret.

    >Czy istnieje jakas metoda "dokopania" gosciom ? :)

    Znalezc i zaskarzyc do GIODO. albo zamowic paczke czy costam i nie odebrac
    a doreczyciela obic. (zartowalem)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)