  • 1. Data: 2002-07-11 19:17:36
    Temat: Kiedy kopia programu jest innym dziełem
    Od: "Jarosław Jankowski" <J...@p...onet.pl>

    Witam ponownie,

    Jakich zmian w kodzie źródłowym (programie) należy dokonać, żeby powstało
    nowe dzieło (program) do którego będę mógł sprzedawać (stosować) oddzielne
    prawa autorskie. Program jest tylko mojego autorstwa.
    Kiedyś (ok. 5 lat temu) słyszałem że wystarczy zmiana 10% kodu żeby powstał
    nowy produkt. Czy to jest prawda.

    Jeżeli ktoś wie cokolwiek na ten temat, proszę o odpowiedź. Nie wiem gdzie
    tego szukać.

    Dzieki,
    JJ

  • 2. Data: 2002-07-15 08:36:45
    Temat: Re: Kiedy kopia programu jest innym dziełem
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > nowy produkt. Czy to jest prawda.
    >
    > Jeżeli ktoś wie cokolwiek na ten temat, proszę o odpowiedź. Nie wiem gdzie

    ZTCW to musisz zmienic numer wersji i po krzyku.
    Chyba, ze sprzedales komus program, tj. program wraz z kodem.
    Wtedy nie jest wazne, ze to ty pisales kod.
    Musisz napisac wszystko od zera

    Michal.