  • 1. Data: 2002-07-11 15:18:11
    Temat: Zameldowanie + wymeldowanie
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    Witam,
    przejrzalem posty sprzed kilku miesiecy, ale nie znalazlem podobnego
    watku. Chodzi mi mianowicie o taka sytuacje:
    chce sie zameldowac na stale w Warszawie, ale jak mi powiedziano w
    urzedzie gminy, musze posiadac zaswiadczenie o wymeldowaniu z
    poprzedniego miejsca pobytu. Sprawa sie komplikuje z prostego powodu -
    nie mam ochoty ani czasu jechac 500 km po to tylko, by sie wymeldowac
    ze starego adresu zamieszkania. Jak mi powiedziala jedna z
    urzedniczek, istnieje mozliwosc, ze "nowy" urzad wysle odpowiednie
    dokumenty do "starego" i na tej podstawie beda mnie tam mogli
    wymeldowac. Ale wszystko ponoc zalezy od woli pani naczelnik... i z
    nia musze o tym rozmawiac.
    Czy ktos jest w stanie mnie naprowadzic i wskazac odpowiednie zapisy w
    ustawach / rozporzadzeniach? Moze nie koniecznie to zalezy tylko od
    dobrej woli urzednika...

    Pozdrawiam,
    mariusz

  • 2. Data: 2002-07-22 08:12:10
    Temat: Re: Zameldowanie + wymeldowanie
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    W przypływie gniewu Mariusz Zabrocki <u...@m...pl> nabazgrał:
    > Czy ktos jest w stanie mnie naprowadzic i wskazac odpowiednie zapisy w
    > ustawach / rozporzadzeniach? Moze nie koniecznie to zalezy tylko od
    > dobrej woli urzednika...

    Juz zalatwione...
    m.