  • 1. Data: 2002-07-11 15:52:36
    Temat: Zmiana siedziby firmy (inne miasto)
    Od: Mariusz Zabrocki <u...@m...pl>

    Witam,
    to moze jeszcze inny temat, ale jakby zwiazany z moim poprzednim
    postem. Po zmianie miejsca zameldowania bede chcial zmienic siedzibe
    firmy (z innego miasta). W warszawskim urzedzie gminy, pod ktory bede
    podlegal, nie robia problemow (wrecz przeciwnie, panie sa bardzo
    uprzejme) i moga przyjac odpowiednie dokumenty z drugiego urzedu.
    Powiedziano mi, ze zastosowana procedura bedzie jednak uzalezniona od
    praktyk stosowanych w urzedzie miasta, w ktorym obecnie firma jest
    zarejestrowana. Warszawskie urzedy przyjma (z innego) dokumenty o
    zmianie siedziby firmy, jak i je wydadza, gdyby zaistniala taka
    potrzeba. Jednak urzedy pozostale (w tym moj, znajdujacy sie w innym
    miescie) tego nie czynia, tylko kaza zamknac u nich dzialalnosc i
    otworzyc ja sobie w nowym (urzad jest wlasciwy ze wzgledu na miejsce
    zameldowania).
    Pani z urzedu warszawskiego powiedziala, ze kiedys wyslali odpowiednie
    dokumenty o zmianie siedziby jednej z firm do urzedu katowickiego, ale
    tam ich nie przyjeto. Dlatego mnie poinformowala o ew. problemach i
    faktycznie to sie potwierdzilo w rozmowie telefonicznej z pracownikiem
    mojego "starego" urzedu. Moze byc tak, ze im sie po prostu nie chce
    przygotowywac takiej dokumentacji, ale tego wlasnie nie wiem.

    Czy ktos z Was juz ma doswiadczenie w zalatwieniu tego typu procedury?
    Rzeczywiscie bede musial zamknac dzialalnosc w poprzednim miejscu i
    otworzyc w nowym, zamiast po prostu zmienic siedzibe firmy? I na co
    ida te podatki... ;-) skoro nie moga sobie poradzic z tak prosta
    sprawa...

    Pozdrawiam,
    mariusz