  • 1. Data: 2009-03-24 08:16:42
    Temat: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: "neostrada.news.pl" <anns@_nospam_epf.pl>

    Witam
    Pisalam tu jakis czas temu odnosnie zarekwirowania komputerow przez
    policje z powodu bzdurnych podejrzen o rozpowszechnianie pornografii
    dzieciecej.
    Po pol roku zadnych wiesci od nich w koncu poszlam do prokuratora, zeby
    cos w tej sprawie sie w koncu ruszylo. Wystarczylo, ze sie przedstawilam
    , to ten w bardzo agresywny sposob zaczal na mnie krzyczec, czepiajac
    sie tym razem piratow (bo pornografii nie znalezli). W ogole nie chcial
    ze mna rozmawiac i wyrzucil mnie za drzwi, stwierdzajac, ze powinni
    zamknac mnie w psychiatryku (takie stwierdzenie bylo spowodowane tym, ze
    wczesniej zostal poinformowany przez moja mame, ze lecze sie na depresje
    - w sumie to glownie z jego powodu).
    Rzeczywiscie byly na tych komputerach jakies stare pirackie gierki, o
    ktorych nawet juz nie pamietalam, ze je mam (niektore sprzed 10 lat) i
    tego nie kwestionuje, ale to co potem mialo miejsce to juz przegiecie.
    Prokurator zasugerowal bratu, ze powinien wziac te wszystkie piraty na
    siebie, zeby nie musial sie z wariatka uzerac. Niestety brat ulegl tej
    sugestii.
    Najchetniej zglosilabym gdzies skarge na takie postepowanie, tylko teraz
    obawiam sie, ze moga jeszcze dowalic bratu za skladanie falszywych
    zeznan (chodzi o to, ze czesc rzeczy byla moja, a on wzial wszystko na
    siebie). W ogole to jaka instytucja sprawuje kontrole nad praca
    prokuratora, gdzie ewentualne skargi wnosic?

  • 2. Data: 2009-03-24 10:44:00
    Temat: Re: Karygodne zachowanie prokuratora
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "neostrada.news.pl" <anns@_nospam_epf.pl> napisał w wiadomości

    Teraz Ty się przyznaj do tych gier. Obydwoje z bratem naraz tego instalować
    nie mogliście, a w postępowaniu trzeba ustalić winnego. :-) Resztę powinien
    poradzić adwokat.

  • 3. Data: 2009-03-24 11:34:24
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Po pol roku zadnych wiesci od nich w koncu poszlam do prokuratora, zeby
    > cos w tej sprawie sie w koncu ruszylo. Wystarczylo, ze sie przedstawilam
    > , to ten w bardzo agresywny sposob zaczal na mnie krzyczec, czepiajac

    trzeba bylo miec dyktafon. Teraz to naprawde maly wydatek a satysfakcja
    bezcenna

    Icek

  • 4. Data: 2009-03-24 12:09:57
    Od: AnnS <anns@[wytnijto]epf.pl>

    Icek pisze:

    > trzeba bylo miec dyktafon. Teraz to naprawde maly wydatek a satysfakcja
    > bezcenna
    >

    > Icek

    No widzisz, nie pomyslalam, to by bylo dobre :) Nastepnym razem jak sie
    bede do niego wybierac to napisze, zebyscie mi podpowiedzieli jaki
    rynsztunek ze sobą zabrać. Moze jakis AK47 tez by sie przydal? ;)

  • 5. Data: 2009-03-24 13:52:10
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Icek pisze:

    > trzeba bylo miec dyktafon. Teraz to naprawde maly wydatek a satysfakcja
    > bezcenna

    Jakiś konkretny model polecasz?

  • 6. Data: 2009-03-24 17:16:20
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Już są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5 ;-)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Gdy choć co drugi z Twoich pomysłów wyda Ci się genialny...

  • 7. Data: 2009-03-25 08:27:46
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Już są lepsze sprzęty - http://tinyurl.com/cwzsn5 ;-)

    dyktafon mam olympusa i bardzo sobie chwale. Taki dlugopis tez mam.

    Zalezy dyktafonu:
    - dlugi czas nagrywania

    Zalety dlugopisu
    - wizja

    Wady dlugopisu:
    - potrafi sam sie zalaczyc
    - toporne wylaczanie nagrywania
    - krotki czas dzialania

    Wady dyktafonu:
    - nie jest widziany jako pamiec tylko potrzebne jest osobne oprogramowan ie

    Jakis czas temu zauwazylem jak policjant popelnil wykroczenie, z racji
    takiej, ze spowodowal zagrozenie uzylem sygnalu dzwiekowego. Policjant
    wysiadl i powiedzial, ze chyba jestem chory psychicznie. Ja sie tylko
    usmiechnalem. On na to, ze w takim razie widzial jak przejechalem na
    czerwonym swietle. Nie bedzie mandatu bo na to nie zasluguje bedzie za to
    sad grodzki.

    Szkoda, ze nie wiedzial, ze mialem dyktafon ;)

    1. skarga do komendanta miejskiego
    2. odpowiedz, ze to niemozliwe bo policjantow bylo 2 i oni przedstawili inna
    wersje
    3. sprawa w grodzkim
    4. odegranie dyktafonu
    5. uniewinnienie
    6. skarga do komendanta miejskiego z nagraniem
    7. brak odpowiedzi ;)

    Icek

  • 8. Data: 2009-03-25 08:29:28
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

> [...]
    > bylo spowodowane tym, ze wczesniej zostal poinformowany przez moja mame,
    > ze lecze sie na depresje - w sumie to glownie z jego powodu).

    A Ty co? Popłakałaś się? Trzeba było się odpłacić pięknym za nadobne.

    *

  • 9. Data: 2009-03-25 08:37:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Icek" <i...@d...pl> pisze:

> [...]
    > 4. odegranie dyktafonu
    > 5. uniewinnienie
    > 6. skarga do komendanta miejskiego z nagraniem

    Skarg do komendanta wojewódzkiego i ogólnopolskiego brak czy na razie
    brak? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Kobieta jest jak róża: na to ma kolce, by je owijać płatkami.

  • 10. Data: 2009-03-25 08:41:22
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Skarg do komendanta wojewódzkiego i ogólnopolskiego brak czy na razie
    > brak? :-)

    spokojnie, narazie krotko czekam ;) a bedzie bedzie

    Icek