    From: "neostrada.news.pl" <anns@_nospam_epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Karygodne zachowanie prokuratora
    Date: Tue, 24 Mar 2009 09:16:42 +0100

    Witam
    Pisalam tu jakis czas temu odnosnie zarekwirowania komputerow przez
    policje z powodu bzdurnych podejrzen o rozpowszechnianie pornografii
    dzieciecej.
    Po pol roku zadnych wiesci od nich w koncu poszlam do prokuratora, zeby
    cos w tej sprawie sie w koncu ruszylo. Wystarczylo, ze sie przedstawilam
    , to ten w bardzo agresywny sposob zaczal na mnie krzyczec, czepiajac
    sie tym razem piratow (bo pornografii nie znalezli). W ogole nie chcial
    ze mna rozmawiac i wyrzucil mnie za drzwi, stwierdzajac, ze powinni
    zamknac mnie w psychiatryku (takie stwierdzenie bylo spowodowane tym, ze
    wczesniej zostal poinformowany przez moja mame, ze lecze sie na depresje
    - w sumie to glownie z jego powodu).
    Rzeczywiscie byly na tych komputerach jakies stare pirackie gierki, o
    ktorych nawet juz nie pamietalam, ze je mam (niektore sprzed 10 lat) i
    tego nie kwestionuje, ale to co potem mialo miejsce to juz przegiecie.
    Prokurator zasugerowal bratu, ze powinien wziac te wszystkie piraty na
    siebie, zeby nie musial sie z wariatka uzerac. Niestety brat ulegl tej
    sugestii.
    Najchetniej zglosilabym gdzies skarge na takie postepowanie, tylko teraz
    obawiam sie, ze moga jeszcze dowalic bratu za skladanie falszywych
    zeznan (chodzi o to, ze czesc rzeczy byla moja, a on wzial wszystko na
    siebie). W ogole to jaka instytucja sprawuje kontrole nad praca
    prokuratora, gdzie ewentualne skargi wnosic?