  • 11. Data: 2004-02-24 23:44:31
    Temat: Re: Kanary a ważny bilet
    Od: "chenjera imbwa" <c...@N...gazeta.pl>

    Z ciekawości spytam: gdzie jeszcze są karty czipowe?

  • 12. Data: 2004-02-24 23:48:54
    Od: "chenjera imbwa" <c...@N...gazeta.pl>

    Osadnik <r...@w...pl> napisał(a):

    > Kupiłem bilet 30dniowy (karta miejska) 16.02, poprosiłem panią koiskarkę
    > żeby mi aktywowała bilet. Odebrałem bilet i pobiegłem do szkoły. 8 dni
    > później była kontrola i sam dałem jak gdyby nigdy nic bilet do sprawdzenia,
    > a tu okazuje się że NIE BYŁ AKTYWOWANY, no i wlepono mi mandacik za brak
    > biletu. Czy jak teraz zgłosze się w sprawie reklamacji to mam szansę żeby
    > nie płacić? Mam paragon.
    Szanse na to by nie płacić masz, ale wiele zależy od regulaminów korzystania
    z usług komunalnych przewoźników. Także od tego czy p.kioskarka miała
    możliwość aktywacji karty (jeśli nie to wątpliwe by dowód zakupu świadczył na
    Twoją korzyść). No i zawsze mogą się przyczepić, że wg regulaminu (zapewne)
    karta aby była ważna musi być aktywowana.

  • 13. Data: 2004-02-24 23:52:47
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > Z ciekawości spytam: gdzie jeszcze są karty czipowe?

    w POZNANIU, mój drogi, w POZNANIU...

    pozdrawiam
    nome

  • 14. Data: 2004-02-24 23:55:25
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "chenjera imbwa" <c...@N...gazeta.pl> napisał:

    > Z ciekawości spytam: gdzie jeszcze są karty czipowe?

    jesli tylko klikniesz w link ponizesz ukarze sie oczom Twym... :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 15. Data: 2004-02-24 23:56:42
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > jesli tylko klikniesz w link ponizesz ukarze sie oczom Twym... :-)

    Psychik gdzies ty se tą fote robil?? niedaleko cybinki?? :P

  • 16. Data: 2004-02-25 00:13:24
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał:

    > Psychik gdzies ty se tą fote robil?? niedaleko cybinki?? :P

    we Wroclawiu.

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 17. Data: 2004-02-25 06:23:42
    Od: "Osadnik" <r...@w...pl>

> [...]
    > Twoją korzyść). No i zawsze mogą się przyczepić, że wg regulaminu
    (zapewne)
    > karta aby była ważna musi być aktywowana.

    A co będzie, jak sprawa sobie poczeka?

  • 18. Data: 2004-02-25 07:01:20
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    nome wrote:
    > w POZNANIU, mój drogi, w POZNANIU...

    i kartą miejską je nazywacie?

    KG

  • 19. Data: 2004-02-25 17:24:18
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A co będzie, jak sprawa sobie poczeka?

    Na odwołanie zazwyczaj jest 7 dni, więc jak poczeka to juz mozesz wyłącznie
    zapłacic.

    pdr
    Olo

  • 20. Data: 2004-02-25 18:24:53
    Temat: OT: Kanary a ważny bilet
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Feb 2004, Psychik wrote:
    [...]
    >+ to, ze ktos jest niedoinformowany i stwierdza, ze tylko w Warszawie sa
    >+ karty czipowe - to wybacz... do dyskusji nadaje sie jak durszlak do robienia
    >+ zdjec...

    wKwestiiFormalnej: durszlak doskonale nadaje się do robienia zdjęć
    *pewnego rodzaju*. Kwestia rozmiarów. Siatka dyfrakcyjna to się
    nazywa czy jakoś tak ;)

    pozdrowienia, Gotfryd