eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKaczytstów nie odstraszyły straszliwe kary które spadły na sędziów łamiących Konstytucje RP3 [ENA czyli "równiejsza" UE] › Re: Kaczytstów nie odstraszyły straszliwe kary które spadły na sędziów łamiących Konstytucje RP3 [ENA czyli "równiejsza" UE]
  • Data: 2018-07-09 21:32:36
    Temat: Re: Kaczytstów nie odstraszyły straszliwe kary które spadły na sędziów łamiących Konstytucje RP3 [ENA czyli "równiejsza" UE]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 9 Jul 2018 19:44:40 +0200, Sonn napisał(a):

    > Wiesz, że karmisz próbującego się dowartościować, zakompleksionego
    > trolla, prawda?

    Uważam że jeśli ktoś podnosi tendencyjnie jakiś temat należy w miarę
    możliwości zaoponować, choćby dlatego by inni czytelnicy nie pomyśleli
    sobie że to jedyna prawda :) W końcu to grupa *dyskusyjna*. Nie należy
    ograniczać się do inwektyw względem gościa o odmiennych poglądach. To
    nie prowadzi do celu jakim powinno być propagowanie sensownych poglądów.
    Poza tym, wydaje mi się że już wypowiedziałem się wystarczająco i nie
    zamierzam kontynuować wątku.
    --
    Jacek
    I hate haters.