    Subject: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5a5a41ed$0$5145$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5a5a541d$0$5142$65785112@news.neostrada.pl>
    <WEx6C.603097$gR.323463@fx14.ams1>
    <5a5b3ddb$0$5147$65785112@news.neostrada.pl>
    <%mS6C.469612$iP7.188771@fx09.ams1>
    <5a5c6e90$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <%617C.879599$qm1.496849@fx08.ams1>
    From: Kviat
    Date: Mon, 15 Jan 2018 14:48:48 +0100

    > Co chesz penalizować?

    Przemoc. Szeroko rozumianą.

    > Że nie będa się z nim kolegować i śmiać się po
    > kryjomu? A jeszcze weź pod uwagę, że penalizowac to możesz rodziców.

    Możesz też dzieci które popychają, podstawiają nogę czy gnębią w inny
    sposób.
    Przecież nie piszę żeby dzieci do więzienia wsadzać. Wysil wyobraźnię.
    Dobry nauczyciel/wychowawca powinien wiedzieć jak na to zareagować.

    A rodzice to osobna sprawa.

    > Nie ma alternatywy dla budowy domów, tu alternatywa jest.

    W tej chwili osoby homoseksualne nie mają alternatywy.
    Mają ją jedynie osoby heteroseksualne.

    > Pamiętaj, rozważamy co lepsze,

    Nie. Nie rozważamy co lepsze. Rozmawiamy o równości wobec prawa.

    > a nie czy w ogóle.

    > Nad dobrem dziecka?

    W związkach homoseksualnych dobro dziecka jest takie samo jak w parach
    heteroseksualnych.
    Przecież link do badań podawałem.

    > Nie wiem. Jest?
    >
    > Zobacz do czego zmierzam, jesi sądy podzielałyby przedtawione
    > watpliwości to to prawo byłoby martwe.

    Czyli co? Nic nie robić bo sędzia homofob? Nie edukować bo minister
    edukacji to homofob?

    Nic nie robić i czekać na lepsze czasy, aż społeczeństwo w jakiś
    magiczny sposób samo z siebie zmądrzeje?
    Samo nie zmądrzeje. Kobiety swoje prawa musiały wywalczyć. Edukacja i
    zmiana prawa to jedyny sposób.

    > A były jakies robione w społeczeństwach homofobicznych, bo USA czy Europa
    > Zachodnia są dużo bardziej otwartymi w tym względzie społeczeństwami.

    Czyli proponujesz zrobić badania na temat kształtu Ziemi wśród wyznawców
    płaskiej Ziemi?
    Jakiego wyniku się spodziewasz?

    > Ponownie, tu nie ma alternatywy.

    Jak nie ma?
    Można pozbawić praw osoby homoseksualne, to można też rodziców o
    ciemniejszej skórze.
    Przecież to już w swojej historii przerabialiśmy.
    Dało się zmienić jedno, to da się i drugie.

    W przypadku czarnych też był opór społeczny.

    Pozdrawiam
    Piotr