  • Data: 2018-01-16 01:49:08
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-01-15, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Rzadko sa zawodniczkami MMA :-)

    Moc gębowa jest czesto dużo bardziej istotna.

    > Ale trudny dla dzieci, czy dla rodzicow ? :-)
    >
    > Nawet jak nie zyja razem, to jest jednak tatusiow dwoch.
    > Czasem ten pierwszy podjedzie pod szkole, sa podwojne prezenty,
    > podwojne wyjazdy na wakacje, bywa ze podwojne rodzenstwo ..

    Klarownie rolujesz :) Nie sam fakt posiadania 2ch tatusiów a fakt, że
    2ch facetów z dzieckiem żyje pod jednym dachem, jest dla niektórych
    problemem. Pedofile? Obraza boska? Może jestem odrzeczywistniony, ale
    mam wrażenie, że jest to w Polsce problemem. Jesli nie jest, to cała
    moja argumentacja jest bezprzedmiotowa.

    > Lepiej by bylo, gdyby bylo niedyskryminujace :-)

    Za kazdą cenę? Bo tak sie nigdy nie da. Są pewne arbitralnie, w sumie
    wypalone w głowach "normy społeczne" i nie da sie tak, że ochronisz
    każdą jednostkę, ani nawet każdą, statystycznie istotną grupę społeczną,
    bo prawo jest ustanawiane podług prymatu większości i ich norm
    społeczno-etycznych.

    --
    Marcin