  • Data: 2018-01-05 22:46:52
    Temat: Re: KW-138 a swoboda zawietania umów
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <f...@f...com> pisze:

    > Ale powyższe przykłady podają powody, co może mieć dla obu stron
    > racjonalne wytłumaczenie odmowy. Co w przypadku, gdy usługobiorca
    > odmawia "bo tak"? Przypominam o sprawie drukarza, który odmówił i
    > oberwal z art. 138

    A Ziobro nie zapowiadał w tej sprawie kasacji do SN?
    Podaj podstawę prawną na jakiej konkretny usługodawca ma być
    _zobowiązany_ wyświadczyć konkretną usługę.

    Jak ONR przyjdzie do drukarni Agora S.A. wydrukować sobie ulotki to
    Agora S.A. nie ma prawa odmówić? Z czystej prawnej złośliwości powinni
    pójść zamieścić ogłoszenie a potem ciągać Agora S.A. po sądach za odmowę
    świadczenia usługi.

    Jak homoseksualiści wywalczyli wolność pochodów i demonstracji to ONR
    nie skorzystał *też*? Kogo Bóg chce pokarać spełnia jego prośby ;-)

    Moje podejście jest praktyczne: Jak jest 10 drukarni obok siebie 2 nie
    przyjmą ale pozostałe 8 przyjmie z pocałowaniem w rękę to nie powinno
    być sprawy (z nielicznymi wyjątkami). Jak kolejna drukarnia jest 200km
    dalej to sytuacja robi się całkiem inna ze względu na znaczące
    utrudnienie dla klienta.

    --
    A. Filip