  • 1. Data: 2004-06-01 19:57:50
    Temat: KPC ART 416 -prosze o pomoc w interpretacji
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    416. Niedopuszczalne jest dalsze wznowienie postępowania zakończonego
    prawomocnym orzeczeniem wydanym na skutek skargi o wznowienie.

    i teraz nasuwaja mi sie dwie mozliwosci:
    1. na skutek skargi uznanej przez sad zostal wydany nowy wyrok
    2. na skutek skargi sad orzekl o odrzuceniu skargi

    o ktorym przypadku mowi art 416?

    TB

  • 2. Data: 2004-06-01 20:58:04
    Temat: Re: KPC ART 416 -prosze o pomoc w interpretacji
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. na skutek skargi uznanej przez sad zostal wydany nowy wyrok
    > 2. na skutek skargi sad orzekl o odrzuceniu skargi

    O zadnym z tych dwoch

    NoMAD

  • 3. Data: 2004-06-01 22:30:34
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości

    > O zadnym z tych dwoch

    a moge prosic o konkretny przyklad?
    - jakie te nasze prawo jest do bani - szkoda gadac
    co druga ustawa niezgodna z konstytucja, sformulowania takie ze niek nie wie
    o co chodzi
    TB

  • 4. Data: 2004-06-02 06:36:03
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > O zadnym z tych dwoch
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > NoMAD

    Nie masz racji. Art 416 kpc dotyczy sytacji opisanej w pkt. 1 czyli wtedy
    gdy na skutek wznowienia postepowania zapadło orzeczenie dotyczące meritum
    sprawy. Nie jest natomiast przeszkodą w przypadku wczesniejszego odrzucenia
    skargi lub umorzenia postępowania wszczętego na skutek skargi.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-06-02 18:00:33
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz racji. Art 416 kpc dotyczy sytacji opisanej w pkt. 1

    Mam. Pkt. 1 nie dotyczy prawomocnego ale "nowego" wyroku...

    NoMAD

  • 6. Data: 2004-06-02 18:39:10
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > Mam. Pkt. 1 nie dotyczy prawomocnego ale "nowego" wyroku...

    Nowego czyli dotyczacego meritum sprawy ..... ?
    TB

  • 7. Data: 2004-06-02 19:10:54
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > Nowego czyli dotyczacego meritum sprawy ..... ?

    Tego nie wiem. nie napisales w pkt 1 nic wiecej jak tylko "zostal wydany
    nowy wyrok"... :-)

    NoMAD

  • 8. Data: 2004-06-03 13:00:27
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    > Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Mam. Pkt. 1 nie dotyczy prawomocnego ale "nowego" wyroku...

> [...]

    A co ja napisałem ? Nie rozumiesz ?

    --
    JOHNSON :)

  • 9. Data: 2004-06-03 19:40:53
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    > A co ja napisałem ? Nie rozumiesz ?

    Napisales ze Art 416 kpc dotyczy sytacji opisanej w pkt. 1. A pkt. 1 zostal
    opisany nastepujaco: " na skutek skargi uznanej przez sad zostal wydany nowy
    wyrok". Nie widze przymiotnika "prawomocny" - stad moja odpowiedz ze art 416
    nie dotyczy zadnego z 2 pkt podanych przez autora.

    NoMAD

  • 10. Data: 2004-06-04 04:21:14
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

> [...]
    416
    > nie dotyczy zadnego z 2 pkt podanych przez autora.

    Po wznowieniu postepoeania jest tylko jeden wyrok. Wyrok pierwotny upada.

    --
    JOHNSON :)